آرشیو چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۷۸
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

¤اگر کشورهای عربی و آمریکایی ها عقل داشته باشند می بایستی خواسته ملت قهرمان ایران را در راهپیمایی یوم الله 22بهمن امسال و شعارهای داده شده در این روز در سراسر میهن اسلامی برای برخورداری از فن آوری هسته ای و استفاده صلح آمیز از آن درک کرده باشند. بعد از این رفراندوم سراسری هیچکدام از مسئولین نیز حق کوتاه آمدن از حقوق و منافع ملی ایرانیان را ندارند.

عزیزیان پدر شهید

¤ آقا! این چه افتضاحی است که به نام دانشجو در دانشگاه صنعتی شریف به راه انداخته اند؟ پس وزارت اطلاعات و وزارت علوم و... به چه دردی می خورند؟ باید اراذل و اوباشی که به پیکر شهداء اهانت کرده و دانشگاه را به آشوب کشیده اند، محاکمه و به سختی مجازات شوند. همین اراذل و اوباش مانع درس خواندن بچه های ما می شوند. مگر این ها اگر هم بعضی هاشان دانشجو باشند، با زورگیرها و کیف قاپ ها و چاقوکش ها چه فرقی دارند؟... از قول من به وزارت اطلاعات و وزارت علوم و... بگوئید آقا! خجالت بکشید، چرا دست ریو دست گذاشته اید.

امینی و دهها پیام تلفنی مشابه دیگر

¤ در رابطه با بازی استقلال و پرسپولیس اگر بدون تماشاچی برگزار می شد، خیلی بهتر از این بود که این همه به شیشه های اتوبوس و مغازه ها صدمه بزنند. چرا باید تاوان بی ادبی یک عده لاابالی از کیسه مردم و بیت المال پرداخت شود؟

نرگس قدر دوست از تهران

¤ از شما تقاضا دارم در مناقشه هسته ای از واژه پرونده هسته ای استفاده نکنید. پرونده هسته ای نشان دهنده این است که ما تخلفی کرده ایم و این اصطلاح بار حقوقی دارد. بهتر است از واژه مناقشه هسته ای استفاده کنید.

مهندس لاهیجانی از تهران

کیهان: از تذکر این خواننده محترم تشکر می کنیم ولی واژه پرونده هسته ای به مفهوم تخلف هسته ای کشورمان نیست، بلکه بارها بر زورگویی و اقدامات غیرقانونی طرف مقابل تاکید کرده ایم و یک پرونده با اقامه دعوا یا ادعا تشکیل می شود بی آن که الزاما به معنای اثبات تخلف باشد.

¤ قطارهای مترو در ایستگاه صادقیه- کرج که ایستگاه شلوغی است برای لحظه کوتاهی توقف می کنند که این موضوع باعث ازدحام جمعیت جهت سوارشدن به قطار می شود. اولا فشار زیادی به مردم خصوصا سالخوردگان وارد می آید. ثانیا منظره زشتی را هر روز باید شاهد باشیم. از مدیرعامل محترم مترو تقاضای رسیدگی داریم.

داودی

¤ از مقاله کیهان تحت عنوان «بد نگوئید به مهتاب اگر تب دارید»، تشکر می کنم و خدا را شکر می کنم که هنوز در جامعه ما بچه های جبهه و جنگ هستند که با این گونه نکته سنجی و نکته دانی از حریم انقلاب دفاع می کنند.

یکی از خوانندگان کیهان

¤ دو هفته است که از ورود جانبازان با اتومبیل شخصی به داخل طرح ترافیک جلوگیری می کنند. در حالی که روی شیشه اتومبیل ما آرم مخصوص ویلچر که مجوز طرح ترافیک است چسبانده شده و طبق قانون مجاز به ورود در داخل طرح هستیم.

عسگری

¤ مجتمع قضایی خارک هر روز از جمعیت انبوه مراجعه کنندگان موج می زند. به طوریکه ما جانبازان اعصاب و روان تحمل این شلوغی را نداریم و به هنگام مراجعه بیماریمان تشدید میشود. می خواستم بنویسید مسئولین مجتمع تسهیلاتی برای جانبازان قائل بشوند.

مغرور

¤ به همه کارمندان و کارگران وام داده میشود اما بازنشستگان تامین اجتماعی با اینکه دختر دم بخت و دانشجوی دانشگاه آزاد دارند از این تسهیلات محروم هستند چرا؟

حسین پور

¤ اجرائیات راهنمایی و رانندگی منطقه چیذر به بخش خصوصی واگذار شده و به بهانه خراب بودن کامپیوتر خدمات به مراجعین داده نمی شود. مردم هزار گرفتاری دارند و خدا را خوش نمی آید که سرگردان شوند.

امینی

¤ روشنایی تیرهای برق روی پل بزرگراه شهید محلاتی در تقاطع با خیابان 17شهریور در هنگام شب تامین نیست. از مسئولین اداره برق منطقه درخواست رسیدگی داریم.

موسوی از ساکنین محل

¤ از آنجا که ارتقاء شغلی کارشناسان دانشگاه پیام نور منوط به تشکیل جلسه هیئت امنای دانشگاه می باشد ولی مسئولین آن از 8ماه پیش تشکیل جلسه نمی دهند و کارکنان در بلاتکلیفی به سرمی برند.

اعتمادی از میاندوآب

¤ ما نسبت به هرگونه عقب نشینی مسئولین پرونده هسته ای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده خواهان غربی آن هم پس از راهپیمایی یوم الله 22بهمن 84هشدار می دهیم. چرا که این کار به منزله فرار فرماندهان از صحنه نبرد و تنها گذاشتن آزادی خواهان جهان و مبارزان و جنگ آورانی است که به فراخوان همان فرماندهان علیه بی عدالتی در میدان نبرد حاضر شده اند و در اقصی نقاط جهان از ایران تا عراق و لبنان و فلسطین و از آسیا و تا آفریقا و آمریکای سرخ، گوش به فرمان و چشم به عملکرد سازش ناپذیرانه مسئولین نظام به عنوان پرچمدار آزادی خواهی دوخته اند و عقب نشینی مغایر با فرهنگ عاشورایی است.

اکبری زاده

¤ برای اطلاع مردم و مسئولین محیط زیست بنویسید عده ای سودجو و بساز و بفروش تمام درختان کاشته شده دامنه کوه بالای بیمارستان دارآباد را قطع کرده و در حال ساخت و ساز هستند. امیدواریم جلوی این کار زشت گرفته شود.

وحیدی

¤ می خواستم به آمریکایی ها بگویم تنها راه کنار آمدن ایران با آمریکا سر تسلیم فرود آوردن آنان در مقابل حق است که امروز اسلام منادی آن در جهان است.

بیگدلی