آرشیو چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۷۸
اخبار کشور
۱۴

در واکنش به اهانت عناصر توطئه گر به مقام شهدا صدها دانشجو امروز در اروند کنار تجمع می کنند

سرویس علمی- آموزشی

دانشجویان شرکت کننده در اردوی راهیان نور (مناطق جنگی) امروز در واکنش به اهانت به مقام شهدا در حادثه دانشگاه شریف همچنین در حمایت از توانمندی هسته ای ایران، در نزدیکی منطقه فاو تجمع می کنند.

به گزارش خبرنگار کیهان، دانشجویان با تجمع در مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس با عذرخواهی از شهدا، با آنان تجدید پیمان خواهند بست.

بهزاد ندیری، رئیس مجمع دانشجویان غرب، شمال غرب و شمال کشور در گفت و گو با کیهان اظهار داشت: حادثه دانشگاه شریف دانشجویان انقلابی و مردم متعهد کشورمان را متاثر کرد.

ندیری با بیان این نکته که دانشجویان مسلمان ایرانی با شرف تر از آنند که بخواهند در عهد و پیمانشان با شهدا خللی وارد کنند، افزود: این حرکت ها را به طور حتم عناصر معاند با نظام و دست نشانده های وابسته آنان در محیط های دانشگاهی برنامه ریزی می کنند. وی افزود: خواست دانشجویان بسیجی کشور، برخورد قاطع و عبرت آموز با این متخلفان است.

عضو بسیج دانشجویی افزود: تجمع امروز چند صد دانشجو در درجه اول به نشانه عذرخواهی از شهدای عزیز و بزرگوار و در درجه دوم به نشانه محکوم کردن این حرکت زشت است. وی افزود: حمایت و پشتیبانی از سیاست قاطع دولت و نظام درخصوص فناوری انرژی هسته ای، از دیگر اهداف این تجمع باشکوه است.