آرشیو چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۷۸
اخبار اقتصادی
۴

کوتاه اقتصادی

¤ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات گفت: تولید سیگار این شرکت طی یازده ماه گذشته سال جاری 38/21 میلیارد نخ بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 11/19 میلیارد نخ بوده، 12 درصد افزایش داشته است.

¤ مهندس جهانشاه صدیق رئیس سازمان امور عشایر ایران اعلام کرد: در سال جاری 24 پروژه ملی با اعتبار مصوب 67 میلیارد و 500 میلیون ریال برای حمایت از اسکان 3 هزار خانوار عشایر اجرا شده است.

¤ گردهمایی مدیران و رؤسای شعب سرپرستی تهران و قزوین موسسه مالی و اعتباری بنیاد با حضور اعضاء هیئت مدیره برگزار شد.جذب منابع ارزان قیمت و توزیع عادلانه آن در بخش های اقتصادی مولد با استفاده از فن آوری های نوین و گسترش بانکداری الکترونیک از جمله مطالب مورد تاکید در این گردهمایی بود.

¤ عملیات امداد نوروزی شرکت امداد خودرو سایپا با حضور معاون راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا آغاز شد.

امداد خودروی سایپا با حدود 445 دستگاه خودرو به همراه 900 نفر پرسنل در 20 هزار کیلومتر از جاده های پرتردد کشور به مشتریان گروه امدادرسانی می کند.

¤ واحد پرداخت خسارت شخص ثالث مجتمع فاطمی بیمه ایران در ایام نوروز به استثنای یکم و سیزدهم فروردین ماه از دوم تا دوازدهم نوروز از ساعت 8 صبح لغایت 13 آماده رسیدگی به خسارت زیاندیدگان شخص ثالث خواهد بود. ضمنا شعب ممتاز غرب- ممتاز شرق- بعثت و هلال احمر نیز از پنجم تا هشتم فروردین فعال می باشند.

¤ دکتر طهماسبی وزیر صنایع و معادن طی حکمی کیومرث فروتنی را به سمت سرپرست سازمان صنایع و معادن استان کرمانشاه منصوب نمود.

¤ تعداد 300 شماره تلفن در مرکز مخابرات جماران از 2228، 2229، 2280 الی 2283 از 25 اسفند ماه به 2010 تبدیل می شود.