آرشیو چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۷۸
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

ناکامی سارقان مسلح

تنکابن- خبرنگار کیهان: 4 سارق که قصد سرقت از بانک صادرات شعبه کنزای تنکابن را داشتند، به دام افتادند. سارقان پس از درگیر شدن با ماموران و مصدوم کردن دو تن از پرسنل بانک، توسط نیروهای بسیجی انتظامی و مردمی و مشتریان بانک دستگیر شدند.

کشف مواد محترقه

تبریز و زنجان- خبرنگار کیهان: ماموران انتظامی آذربایجان شرقی 570 و235 عدد انواع ترقه از فروشندگان مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در این رابطه 112 نفر دستگیر شده اند. گزارش خبرنگار ما از زنجان هم حاکی است بیش از 500 هزار بسته ترقه در زنجان کشف شد.

تصادف در رانندگی

دهلران- خبرنگار کیهان: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور زرین آباد به دهلران یکی از چهار سرنشین آن به نام خانم نصری کشته و سه نفر دیگر مجروح شدند.

سوخت قاچاق

زاهدان- خبرنگار کیهان: ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان و خاش در بازرسی از خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس و تویوتا موفق به کشف 42 هزار و 600 لیتر گازوئیل شدند.

همچنین 396 نفر از اتباع بیگانه که به طور غیرقانونی وارد کشور شده بودند، توسط مامورین انتظامی زاهدان دستگیر شدند.

سرقت از بانک با دستگاه جوش

رشت- خبرنگار کیهان: سارقان با دستبرد شبانه به بانک ملی شعبه احمد گوراب رشت، با استفاده از دستگاه جوش نرده های مقابل را بریدند و با ورود به بانک، بیش از یک میلیارد و 900 میلیون ریال وجه نقد و چک تضمینی چند دستگاه رایانه و تلفن های موجود در بانک را به سرقت برده و متواری شدند.