آرشیو چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۷۸
حوادث
۱۵

5/1میلیون نفر، پنجشنبه آخر سال به زیارت اهل قبور می روند

سرویس اجتماعی

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: براساس پیش بینی های انجام شده پنجشنبه آخر سال 5/1میلیون نفر برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا(س) می روند.

محمود رضائیان در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران با اشاره به این که ستادی با حضور نمایندگان سازمان های مربوطه همچون راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، شرکت های مترو، اتوبوسرانی، سازمان های هلال احمر و تاکسیرانی برای اتخاذ تمهیدات لازم و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان تشکیل شده است، افزود: امسال برای نخستین بار ورود و خروج شهروندان به داخل سازمان بهشت زهرا(س) و زیارت اهل قبور با تمهیدات لازم از نظم بیشتری برخوردار خواهد بود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد: امسال شرکت های مترو و اتوبوسرانی و سازمان تاکسیرانی امکان بیشتری را برای رفت و آمد دراختیار شهروندان قرارمی دهند.

وی با تاکید بر این که شهروندان در بهشت زهرا(س) باید مراقب اموال، کودکان و سالخوردگان باشند، افزود: ماموران نامحسوس با لباس شخصی با همکاری سازمان بهشت زهرا(س) و نیروی انتظامی برای کنترل امنیت و جلوگیری از بروز هرگونه سوءاستفاده در بخش های مختلف این سازمان تردد می کنند اما شهروندان باید مراقب باشند.