آرشیو سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۳۴۵۲
ورزشی
۱۹

در نامه ای به رئیس سازمان تربیت بدنی صادر شد

فرمان رئیس جمهوری برای ورود بانوان به ورزشگاه ها

• با برنامه ریزی صحیح و مقتضی شئون بانوان محترم، بخشی از مرغوب ترین مکان های تماشاگران در مسابقات فوتبال ملی و مهم بطور ویژه به بانوان و خانواده ها اختصاص یابد

رئیس جمهوری در نامه ای به «محمد علی آبادی» رئیس سازمان تربیت بدنی دستور داد با برنامه ریزی صحیح و مقتضی شئون بانوان، بخشی از مرغوب ترین مکان های تماشاگران در ورزشگاه هایی که مسابقات فوتبال ملی و مهم برگزار می شود، بطور ویژه به بانوان و خانواده ها اختصاص یابد. به گزارش روز دوشنبه دفتر امور رسانه های نهاد ریاست جمهوری، متن کامل نامه «محمود احمدی نژاد» به رئیس سازمان تربیت بدنی به این شرح است:

جناب آقای مهندس علی آبادی

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی

سلام علیکم

همانگونه که مطلعید مسابقات فوتبال جذبه های فراوانی دارد و بخصوص درموارد حساس ملی وبرجسته باشگاهی میلیون ها نفر به تماشا می نشینندو ده ها هزار نفر از جمله خانواده های فراوانی هستند که علاقه مند و مشتاقند به اتفاق و از نزدیک و در محل ورزشگاه این مسابقات را مشاهده کنند. برخلاف تصور و تبلیغ عده ای، تجربه نشان داده است که حضورانبوه خانواده ها و بانوان درمحیطهای عمومی، سلامت و اخلاق وعفاف را در آن محیطها حاکم کرده است. جامعه زنان در تمامی صحنه های حماسه ساز دهه های اخیر در خط مقدم قرار داشته اند وامروز نیز طلایه دار حضور سازنده و با نشاط همراه باحفظ ارزش ها، قداست ها و مسؤولیت های ویژه زن متعالی در عرصه های گوناگون هستند.

از این رو ضرورت دارد با همکاری وزارت کشور و با برنامه ریزی صحیح و مقتضی شئون بانوان محترم، بخشی از مرغوب ترین مکان های تماشاگران در مسابقات فوتبال ملی و مهم بطور ویژه به بانوان و خانواده ها اختصاص یابد. مطمئن هستم بانوان عزیز ما که پاسدار عفاف و کرامت زنان هستند و در تمام مراحل یار و یاور انقلاب اسلامی بوده اند امروز نیز پرچمدار ایجاد محیط سالم و امن اجتماعی خواهند بود.

محمود احمدی نژاد

رئیس جمهوری اسلامی ایران