آرشیو شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۰۹۹
گفتنی
۶

وزیر بهداشت در بازدید از اماکن بهداشتی گیلان: امسال 34 میلیارد ریال به تکمیل پروژه دانشکده پزشکی لاکان اختصا یافت

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور عصر دیروز به همراه استاندار و معاونین استانداری از امکانات بهداشتی گیلان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، عصر روز دوشنبه 4 اردیبهشت، باقری لنکرانی وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور به همراه استاندار گیلان از سایت دانشگاه علوم پزشکی لاکان بازدید به عمل آورد و از مشکلات این دانشگاه از نزدیک دیدن کرد.

باقری لنکرانی در ادامه بازدید از سایت دانشگاه پزشکی لاکان گفت: متاسفانه یکی از مشکلات این پروژه به اتمام رسیدن آن بعد از یک دهه می باشد و باید به انجام مراحل ساخت و ساز این دانشکده سرعت بخشده شود.

وی افزود: با توجه به جامع بودن این دانشکده، امسال 3 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای انجام مراحل ساخت این دانشکده تخصیا یافته است که امیدواریم با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی محوطه و بخشی از این دانشکده راه اندازی شود.

در ادامه وزیر بهداشت به همراه استاندار گیلان از بخش جدیدالاحداث سوانح و سوختگی پورسینا بازدید کرد و از تخصیا عمده از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و تجهیز این واحد که مبلغی بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه در بر خواهد داشت، در سال 85 خبر داد.

وی افزود: بیمارستان پورسینای رشت در سال 1307 تاسیس شده که در حال حاضر با ساخت و سازهای بخش ها و واحدهای جدید این بیمارستان از حالت هماهنگی خارج شده است با توجه به وضعیت ناهماهنگ بیمارستان طرح جایگزین بیمارستان 200 تختخوابی در رشت در دستور کار قرار گفته است که به امید خدا با تخصیا اعتبار لازم این امر تحقق خواهد یافت.