آرشیو شنبه ۶ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۹۶۷
کامپیوتر
۱۵

دکه

Itna

Itna.ir

محصول جدید AMD

شرکت AMD محصول جدید خود را با نام AM2 CPU روانه بازار کرد تا کاربران بتوانند با سرعت بیشتری از حافظه های رم DDR2 استفاده کنند. این سوکت جدید به کاربران امکان می دهد تا به هنگام استفاده از حافظه های DDR2 سرعت پردازنده رایانه خود را بیشتر کنند و براین اساس کارشناسان آینده محصولات AMD را در دست این قبیل فناوری ها می بینند.

Systemgroup

Systemgroup.net

کنترل روبوت ها از طریق امواج مغزی

شرکت خودروساز ژاپنی هوندا اعلام کرده است که فناوری جدیدی برای کنترل حرکات ساده روبوت ها از طریق امواج مغزی ارائه داده است.

هوندا این فناوری را با همکاری شرکت محاسباتی ATR ارایه کرده است. این فناوری در آینده می تواند جایگزین صفحه کلیدها یا گوشی های تلفن همراه شود. همچنین از این فناوری می توان برای کمک به افراد قطع نخاع برای انجام کارها استفاده کرد.

Taliya

Taliyanews.ir

توصیه به اپراتورها: درآمدهای صوتی را نادیده نگیرید

در حالی که بسیاری از اپراتورها به خصوص در کشورهایی مانند ژاپن و کره جنوبی در تلاشند روش های خلاقانه تری برای کسب درآمد پیدا کنند و تنها به درآمد حاصل از مکالمات صوتی مشترکانشان متکی نباشند، کارشناسان توصیه می کنند نباید در این زمینه راه افراط را پیمود. هم اکنون اپراتورهای این دو کشور آسیایی در زمینه ارائه خدمات غیرصوتی و درآمد زایی از این طریق پیشتاز هستند.