آرشیو شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۳۲
جامعه
۱۰

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران باید به کنکوری ها خدمت کند

ایلنا: در آستانه زمان برپایی کنکور سراسری سال 85، کلیه مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، موظف به خدمت رسانی به داوطلبان کنکور شدند.

دکتر علی عسگری، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با بیان مطلب فوق، گفت: نظر به اینکه کمتر از دو هفته دیگر کنکور سراسری سال جاری برگزار می شود و بنا به دستور شهردار تهران که خواستار ایجاد شرایط مساعد مطالعه برای جوانان داوطلب کنکور شهر تهران شده اند، کلیه مراکز سازمان اعم از فرهنگسراها، خانه های فرهنگ و کتابخانه ها موظف شدند که با اختصاص نیروی انسانی، فضا و صندلی مطالعه در همه بخش ها، طرح نهضت مطالعه جوانان شهر تهران را به اجرا درآورند. بدیهی است که اجرای این طرح، به نحوی خواهد بود که در ماموریت اصلی این مراکز خللی وارد نشود. وی افزود: مسوولیت هماهنگی بخش ها و برآوردن نیازها به عهده امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری و مسوولیت اجرا به عهده مدیران مناطق 22 گانه سازمان است.

عسگری اعلام کرد: معاونت فرهنگی سازمان موظف شده است که طرح افزایش ساعات کار کتابخانه ها را هر چه سریع تر بررسی و پس از تصویب به اجرا گذارد. وی در پایان ابراز امیدواری کرد: جوانان تهرانی داوطلب شرکت در آزمون سراسری سال جاری، با استفاده از امکانات فراهم شده، با آرامش خیال و فراغ بال هرچه بیشتر در کنکور به موفقیت دست یابند.