آرشیو دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۰۰۱
ورزش
۸

نامه رییس جمهور به هواداران ومسوولان تیم ملی

«مسوولان با جبران اشتباهات به عشق مردم پاسخ دهند»

دکتر محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ایران در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از همه ایرانیان مقیم خارج و داخل کشور و برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران گفت: «یقین دارم با این همدلی و پیوند قلبی و مسوولیت شناسی، ایران و ایرانی بر قله های رفیع عزت و عظمت خواهد نشست».

متن کامل پیام رییس جمهور به شرح زیر است:

بسم ا...الرحمن الرحیم

هموطنان عزیز، ایرانیان مقیم خارج از کشور و ایرانیان عزیزی که هزینه های سنگین و رنج سفر را به امید پیروزی تیم ملی به جان خریدند و با حضور پر شور و نشاط خود، مهر و عاطفه و عشق به وطن و میهن دوستی ایرانیان را به نمایش گذاشتند.عزیزانی که با شوق وافر، چشمانی پر اشک، دل هایی پر امید و با فریادهایی مهربان و پرطنین، یکدل و یکصدا تیم ملی خود را تشویق کردند و با دست های سرفراز، پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز درآوردند و مهر عشق را بر صحیفه وطن حک کردند. به عنوان خدمتگزار ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی از این حضور ارزشمند، سپاسگزاری کرده و از تجلی این شعور ملی که صدای فرهنگ و هویت ما است، احساس شعف و خرسندی و افتخار می کنم. یقین دارم با این همدلی و پیوند قلبی و مسوولیت شناسی ایران و ایرانی بر قله های رفیع عزت و عظمت خواهد نشست و تعالی و پیشرفت را در همه عرصه های علمی، فرهنگی و ورزشی، برای خود و ملت به ارمغان خواهد آورد.

امیدوارم مسوولان فوتبال کشور با جبران اشتباهات و اصلاح رفتار و روش، به این عشق و احساس متعالی، پاسخ شایسته دهند و ورزشکاران عزیز نیز در فرصت های دیگر پاسخی درخور بزرگواری ملت ایران

عرضه کنند.