آرشیو سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۸۵، شماره ۳۴۸۵
اجتماعی
۴

وزیر آموزش و پرورش: مدارس جمعه ها باز است

فضاهای مدارس در ساعات غیردرسی و روزهای جمعه برای فعالیت های پرورشی و رشد استعدادهای دانش آموزان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، محمود فرشیدی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آیین انتخابات دانش آموزی در جمع خبرنگاران گفت: ما به ساعات غیردرسی مدارس توجه نکردیم اما این ساعات یک سرمایه است و باید از این زمان ها و فضای مدارس استفاده کنیم. وی ادامه داد: دانش آموزان اعضای شوراهای دانش آموزی به عنوان معاون و همراه معاون پرورشی مدرسه فعالیت خواهند کرد. در حقیقت هدف این است که مشارکت این دانش آموزان را در مدارس داشته باشیم.

فرشیدی اظهار داشت: دانش آموزان یک روز در هفته مسئولیت مدارس را به عهده می گیرند و مدارس را اداره می کنند. وی انتخابات شوراهای دانش آموزی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: مشاهده می شود دانش آموزان در انتخابات شوراهای دانش آموزی به مانند انتخابات کشور تلاش می کنند و واقعا آن را جدی می دانند.

وزیر آموزش و پرورش انتخابات دانش آموزی را بسیار مهم دانست و اظهارداشت: ما به کمک دانش آموزان معتقدیم و به هیچ عنوان این انتخابات یک مراسم ظاهری نیست.

فرشیدی در خصوص مجلس دانش آموزی نیز اظهار داشت: ما مجلس شوراهای دانش آموزی را باور داریم و این مجلس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.