آرشیو سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۵۲
اخبار ورزشی
۱۳

مصطفوی: 200هزاردلار بدهند بازی خواهیم کرد می خواهیم فوتبال برزیلی را وارد ایران کنیم

دبیر موقت فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه تیم فوتبال جوانان ایران کار خود را در رقابت های قهرمانی آسیا بسیار خوب آغاز کرد، در مصاحبه ای تفصیلی شرکت کرده است که گوشه هایی از صحبتهای وی را در زیر می خوانید:

¤در حال حاضر گروه مربیان برزیلی به سرپرستی «سیموئز» به ایران آمده اند که شامل مربیان بدنساز، تاکتیکی و تغذیه هستند. در دیدار جوانان برابر تاجیکستان هم سیموئز در بین دو نیمه به رختکن رفته و بازیکنان را راهنمایی کرده است که همین منجر به پیروزی خوب جوانان با سه گل شد. ما به دنبال این هستیم تا از طریق مربیان برزیلی این نوع فوتبال را وارد کشور کنیم.

¤تمرینات تیم ملی کشورمان در صورت توافق سرمربی تیم از هفدهم آبان آغاز می شود، تمرینات تیم ملی یک هفته پیش از بازی با کره آغاز می شود و پس از جلسه با قلعه نویی برنامه تیم ملی و اسامی بازیکنان برای دیدار مقابل کره اعلام می شود. از هفدهم تا بیست و چهارم آبان فوتبال باشگاهی در اختیار تیم ملی است و امیدواریم بتوانیم کره را در تهران شکست دهیم.

¤تیم المپیک شش بازی پیش رو دارد. سه بازی در برزیل و یک بازی در امارات روز 23آبان با تیم المپیک امارات و همچنین دو بازی در کیش در روزهای اول و سوم آذرماه با تیم المپیک عمان.

¤تاکنون بازی تیم ملی بزرگسالان با تیم امارات قطعی شده است؛ اما، بازی با هامبورگ و بایرن مونیخ نهایی نشده و تنها در صورتی که کمیته برگزاری مسابقات مبلغ 200هزاردلار به ما پرداخت کند، با آنها بازی می کنیم. البته ما اعتقاد داریم که بازی کردن با تیم هایی چون هامبورگ و بایرن مونیخ برای ما بسیار مفید است؛ اما، نباید فراموش کرد که ایران نیز تیم اول آسیاست.