آرشیو پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۲۸
خودرو
۱۶

نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو و صنایع وابسته با هدف معرفی آخرین دستاوردهای تولیدی و صنعتی در بخش قطعه سازی کشور از تاریخ 4الی 7 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

دبیرخانه نمایشگاه قطعات خودرو ضمن اعلام این خبر به نقل از ناصر شاه حسینی، مدیر اجرایی نمایشگاه با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه توسط انجمن سازندگان قطعات خودرو و با همت شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

شاه حسینی، با اشاره به اینکه قطعه سازان ایرانی همواره در نمایشگاه های معتبر جهان حضوری موثر همراه با ارائه آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی خود داشته اند، اظهار داشت: انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو با توجه به اهمیت نقش نمایشگاه ها در صادرات و توسعه امور تجاری و بازار یابی کالا تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفته است.

وی گفت: 12 گروه قطعه سازی مانند ریخته گری و آهنگری، متالوژی، پرس شاپ، برق و الکترونیک، نیرو محرکه، لاستیک، پلاستیک و قطعات شیمیایی، گریم، قطعات جلوبندی و سیستم تعلیق، قطعات عمومی، پمپ ها، فیلترها، قفل ها و کیت های گازسوز، شیشه، چراغ، آینه و شیشه بالابر، شرکت های قالب ساز، فیکسچرسازی، ماشین سازی و ماشین کاری، طراحی و مهندسی، خدمات مهندسی، بازرسی کیفیت و استاندارد می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

شاه حسینی، افزود: تاکنون غالب اعضای انجمن به همراه شرکت های معتبر قطعه سازی ایران همچون ساپکو، سازه گستر سایپا، مگاموتور و... تمایل به حضور در این نمایشگاه را داشته اند. همچنین کشورهای کره، تایلند، هند، آلمان، اتریش و ترکیه نیز برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی نموده اند.

نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو از 4 تا 7 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع برپا خواهد شد.