آرشیو پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۲۸
اولین های بورس
۱۷

ماهانه

بیشترین بازدهی

ایران تایر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که ایران دارو در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «دیران» سود هرسهم خود را مبلغ یک هزار و 696ریال پیش بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 10میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

پتروشیمی فارابی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. قند پیرانشهر در رده ششم این گروه ایستاد. «قپیرا» با سرمایه ای معادل 60میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 456ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

توسعه معادن روی ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را ایران خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» برابر 4هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت پیش بینی سود هرسهم خود را معادل یک هزار و 204ریال اعلام کرده است.

پرمعامله ترین سهم

توسعه معادن روی جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هرسهم «وپارس» در سال مالی 85 مبلغ 381ریال و سرمایه آن معادل 5هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر گل گهر به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری سپه در رده چهارم این گروه ایستاد. «وسپه» با سرمایه یک هزار و 495میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر 150ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری مسکن در این گروه دهم شد. سرمایه «ثمسکن» بیش از یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 226ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. سولیران با سرمایه ای برابر 24میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 55ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. چینی ایران جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کچینی» با سرمایه ای برابر 84میلیارد و 300میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم 540ریال پیش بینی کرده است.