آرشیو پنجشنبه ۷ دی ۱۳۸۵، شماره ۶۰۴۸
صفحه آخر
۲۴

از عید قربان تا عید غدیر جشن های بین المللی هفته ولایت برگزار می شود

بخش فرهنگی-همزمان با عید قربان و عید سعید غدیر جشن های بین المللی هفته ولایت به همت بنیاد بین المللی غدیر و سایر نهادها و ارگانها در داخل و خارج از کشور برگزار می شود.

این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین ملک محمدی مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ما وی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، به تشریح برنامه های این بنیاد در گرامیداشت هفته ولایت پرداخت و گفت: کنگره نهج البلاغه طی روزهای بیست و ششم و بیست و هفتم دی ماه در دمشق برگزار می شود.

وی از برگزاری مراسم عقد اخوت در اکثر مساجد و تفسیر خطبه غدیر توسط ائمه جماعات خبر داد و یادآور شد: طبق هماهنگی ای که با جامعه ورزشی و فدراسیون ها صورت گرفته از 80 ورزشکار تجلیل می شود و به سه چهره ورزشی مدال ولایت اهدا می گردد.

ملک محمدی از اجرای طرح تلاوت نور و تفسیر 300 آیه قرآن که در شان حضرت علی(ع) نازل شد، توسط روحانیون خبر داد و گفت: چهارده هزار سبد کالا به خانواده های سید بی سرپرست در طول این هفته اهدا می گردد.

قائم مقام بنیاد بین المللی غدیر در بخش دیگری از مصاحبه به برگزاری مسابقه کتابخوانی، خطبه خوانی و نورافشانی در شب عید غدیر در سراسر کشور اشاره کرد و تاکید نمود: هفت هزار شال سبز، شاخه گل و تندیس ولایت به شرکت کنندگان در مراسم جشن غدیر که در مهدیه تهران برگزار می شود، اهدا می گردد. وی در پایان از برگزاری دعای عرفه در جوار حرم امام راحل خبر داد و گفت: کنگره غدیر نیز روز چهاردهم دی ماه با حضور چهره های علمی، فرهنگی حوزه و دانشگاه در قم برگزار می شود.