آرشیو پنجشنبه ۷ دی ۱۳۸۵، شماره ۶۰۴۸
ورزش
۲۳

با آب درمانی به جام ملتها می رسم

دروازه بان مصدوم تیم ملی گفت: مصدومیتم تا قبل از جام ملتهای آسیا برطرف خواهد شد و در صورت صلاحدید کادر فنی می توانم تیم ملی را در این مسابقات همراهی کنم.

ابراهیم میرزا پور دروازه بان ملی پوش فوتبال کشورمان، با بیان این مطلب به مهر افزود: درحال حاضر روزانه 8 ساعت فیزیوتراپی و آب درمانی می کنم و پزشکان از روند بهبودی مصدومیت پایم ابراز رضایت دارند و تصور می کنم با این شرایط بتوانم حداکثر تا سه ماه آینده تمریناتم را آغازکنم.

وی اضافه کرد: درحال حاضر تنها مشکلم ضعف عضله پایم است که امیدوارم با شروع تمرینات بتوانم هرچه زودتر به شرایط مطلوب بازگردم.

وی تصریح کرد: انگیزه زیادی دارم تا زمان بازیهای جام ملتهای آسیا، آمادگی خودم را به دست آورم و درصورت صلاحدید کادرفنی درخدمت تیم ملی باشم.

وی در خصوص اینکه آیا فدراسیون فوتبال حمایت های لازم را از وی در دوران مصدومیت انجام داده است یا خیرگفت: من از کادرفنی تیم ملی بویژه آقای قلعه نویی، تشکرمی کنم که مدام جویای حال من هستند و به طورمرتب در جریان روند بهبودی ام قرار دارند ولی مسئولین فدراسیون به دلیل مسائل پیرامون تعلیق فوتبال ایران تاکنون سراغی از من نگرفته اند.

وی با اشاره به گروه بندی مسابقات جام ملتهای آسیا تصریح کرد: همان جریانی که پیش ازجام جهانی مدام قصد داشت چنین القا کند که تیم ملی دراین مسابقات درگروه آسانی قرارگرفته و می تواند از سد تیم های مکزیک و پرتغال عبور کند درحال حاضرنیز تلاش می کند تا چنین وانمود کند که تیم ملی به راحتی می تواند از گروه خود صعود کند و با حریفان آسانی همگروه شده است. درحالی که تیمهای ازبکستان وچین از بهترین تیمهای آسیا هستند و نباید این تیمها را دست کم بگیرم. ازبکستان سابقه قهرمانی بازیهای آسیایی را دارد و چین نیز در دوره گذشته نایب قهرمان آسیا بوده و مطمئنا برای این دوره با قدرت بیشتری وارد مسابقات خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیم ملی برای حضور قدرتمند دربازیهای جام ملتهای آسیا نیاز به دیدارهای تدارکاتی مناسب دارد، گفت: امیدوارم تیم ملی با برگزاری بازیهای تدارکاتی مناسب خود را برای این بازیها آماده کند و مربیان نباید از ترس اینکه دربازیهای تدارکاتی شکست بخوریم از رویارویی با تیمهای مطرح فوتبال دنیا هراسی داشته باشند.