آرشیو پنجشنبه ۷ دی ۱۳۸۵، شماره ۶۰۴۸
سیاسی
۳

اخبار کوتاه انتخابات

* جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه ای تا کید کرد: انتخابات 24 آذر نشان داد که گفتمان غالب در جامعه گفتمان اصولگرایی است.

* محمدعلی رامین دبیر سیاسی ستاد رایحه خوش خدمت گفت: دولت با مهرورزی، زمینه ای را فراهم کرد تا تمامی گروه های سیاسی در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند.

* محمدجوادحق شناس مدیرمسئول روزنامه اعتماد ملی گفت: منتخبان مردم در انتخابات 24 آذر یادشان باشد نیاز به حضور مردم یک نیاز همیشگی است و فقط یک بار نیست، پس تلاش کنند آرای مردم حفظ شود و خدشه ای به آن وارد نشود تا در صحنه های بعدی نیز ملت به آنها اعتماد کنند.

* حسن بیادی سخنگوی جمعیت آبادگران جوان اظهار داشت: نباید از نتیجه انتخابات برداشت افراطی کرد و این طور عنوان نمود که فلان گروه سیاسی در این انتخابات شکست خورد یا پیروز شد. بلکه باید اذعان کرد پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند و در واقع فرمایشات مقام معظم رهبری یعنی همبستگی ملی و مشارکت عمومی محقق شده است.

* امیری قائم مقام دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه در انتخابات شورای شهر، افراد معقول و منطقی انتخاب شده اند، گفت: توصیه ما این است که آنها برای انتخاب شهردار آینده، کارآمدی را در نظر داشته باشند.

* عطریانفر گفت: مردم در 24 آذر اصولگرایان اصلاح طلب را بر دیگران ترجیح دادند.