آرشیو پنجشنبه ۷ دی ۱۳۸۵، شماره ۶۰۴۸
شهرستان ها
۶

استاندار آذربایجان غربی خدمت رسانی به مردم را مهمترین وظیفه منتخبان شوراهاعنوان کرد

ارومیه-خبرنگاررسالت:

رحیم قربانی در دیدار منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای مهاباد و بوکان که در سالن اجتماعات استانداری ترتیب یافت گفت: لبیک مردم به فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور گسترده و پرشور در انتخابات خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان شد و پشتوانه بسیار ارزشمندی برای خدمت رسانی به مردم فراهم آورد.

وی از اعضای شوراهای اسلامی خواست که با برنامه ریزی های صحیح و به دور از سیاسی کاری در توسعه شهرها و خدمت رسانی به مردم کوشا باشند و زمینه را برای عمران و زیبایی شهرها و افزایش سطح خدمات به مردم فراهم کند.

استاندار آذربایجان غربی تعهد، دلسوزی، کارآمدی، حفظ وحدت و همدلی را از جمله ویژگی های منتخبان شوراها ذکر کرد واظهار داشت: شوراهای اسلامی باید مشکلات شهرها را شناسایی و برای رفاه آنها برنامه ریزی و تلاش کنند.

در این دیدار منتخبان شوراهای اسلامی مهاباد و بوکان نیازهای اساسی شهرهای خود را با استاندار در میان گذاشتند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در دیدار اعضای جدید شورای اسلامی شهر ارومیه بر خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم تاکید کرد.

رحیم قربانی در این دیدار که در استانداری ترتیب یافت اظهار داشت:اعضای شورای شهر باید با عملکرد مناسب مدیریتی به اعتماد مردم جواب شایسته بدهند.

وی با اعلام اینکه این دوره از انتخابات سالم ترین، مطمئن ترین و مردمی ترین انتخابات بود گفت:مردم با حضور گسترده در انتخابات یکبار دیگر مردم سالاری اسلامی را در منظر جهانیان جلوه گرساختند و کلیه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.غفاری آذر فرماندار ارومیه نیز در این جلسه با تبریک به منتخبان شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مردم اصلی ترین برندگان این انتخابات بودند و ما باید با فراهم کردن زمینه های پیشرفت در شهرمان به نحو شایسته ای به مردم خدمتگزاری کنیم. محبوبی مدیر کل امور اجتماعی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به افزایش 20 درصدی مشارکت مردم در انتخابات خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی نسبت به انتخابات قبل از حضور گسترده و آگاهانه آنها تقدیر کرد.