آرشیو پنجشنبه ۷ دی ۱۳۸۵، شماره ۶۰۴۸
شهرستان ها
۶

مدیر امور مالی شهرداری مشهد:درآمد شهرداری مشهد از 300 میلیارد تومان فراتر می رود

مشهد- خبرنگار رسالت:

درآمد شهرداری مشهد که برای سال جاری تا سقف 240 میلیارد تومان پیش بینی شده بود از 300 میلیارد تومان نیز فراتر می رود.

افزایش درآمد امسال در شهرداری که تا سقف یکصد میلیارد تومان پیش بینی می گردد از محل فروش اوراق مشارکت میدان شهدا و سرمایه گذاری هایبخش خصوصی در پروژه های اطراف حرم مطهر و پروژه های مشارکتی استحصال خواهد شد.

علی اکبر فیروزی مدیر امور مالی شهرداری مشهد در این باره به خبرنگار ما گفت: این اعتبارات منهای درآمدهایی است که از سوی سازمان های تابعه شهرداری استحصال و سپس به مصرف می رسد.

وی درآمدهای محقق شده شهرداری تا پایان آبان ماه سال جاری را 165 میلیارد تومان معادل 5/68 درصد اعلام کرد و گفت: از این میزان 101 میلیارد تومان به صورت نقدی و 63 میلیارد تومان به صورت تهاتری بوده است.

فیروزی گفت: از کل اعتبارات مصوب عمرانی امسال که 149 میلیارد تومان بوده است تا پایان آبان ماه 110 میلیارد تومان آن تخصیص داده شده و از کل اعتبارات مصوب خدمات شهری نیز که 5/67 میلیارد تومان بوده است تا پایان آبان ماه 39 میلیارد تومان آن اختصاص داده شده است.

وی افزود: در بخش خدمات اداری نیز از 5/24 میلیارد تومان مصوب تاکنون5/10 میلیارد تومان پرداخت گردیده است.

وی درصد جذب اعتبارات شهرداری در 8 ماه اول سال جاری را در بخش عمرانی 74 درصد، خدمات شهری 87 درصد و خدمات اداری 5/63 درصد اعلام کرد و گفت: 40 میلیارد تومان از دیون گذشته شهرداری نیز جزء پرداختی های امسال قرار گرفته است.