آرشیو سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۱۴۳
اولین های بورس
۱۷

روزانه

بیشترین بازدهی

قند نقش جهان دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سموم علف کش در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «شسم» سود هر سهم سال جاری را 2هزار و 458ریال پیش بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از 10میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

قند مرودشت روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. داروسازی امین در رده دوم این گروه ایستاد. «دامین» با سرمایه ای معادل 50میلیارد ریال، پیش بینی سود هر سهم خود را مبلغ 253ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم

بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را پتروشیمی اراک به خود اختصاص داد. سرمایه «شاراک» معادل 750میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را یک هزار و 956ریال پیش بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

دیروز سرمایه گذاری سپه جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هر سهم «وپارس» مبلغ 381ریال و سرمایه آن معادل 5هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز باما به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد.«کچاد» با سرمایه ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 919ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه چهارم شد.سرمایه «خودرو» بیش از چهار هزار و 500میلیارد ریال است. «خودرو» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 204ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته گالوانیزه سپاهان به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت.سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 153ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد.«ختوقا» با سرمایه ای برابر 120میلیارد ریال، پیش بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 85 رقم یک هزار و 130ریال در نظر گرفته است.