آرشیو پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۰۷
اخبار کشور
۳

یک مسئول خبر داد تشکیل کمیته های پیشگیری از آتش سوزی در آموزش و پرورش مناطق

مسئول دبیرخانه کمیته کشوری پیشگیری و مقابله با آتش سوزی در مدارس کشور از تشکیل کمیته های پیشگیری از آتش سوزی در تمام مناطق آموزش و پرورش کشور خبر داد.

عباس رهی در گفت وگو با فارس افزود: وزیر آموزش و پرورش دستورالعملی را برای پیشگیری از آتش سوزی در مدارس صادر کرده که به تمام آموزش و پرورش استان های کشور ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد:براساس این دستورالعمل در سه سطح کمیته پیشگیری و مقابله با آتش سوزی باید تشکیل شود. رهی اظهار داشت: سطح اول در آموزش و پرورش استان است که رئیس سازمان آموزش و پرورش استان از سوی وزیر آموزش و پرورش، رئیس کمیته پیشگیری مقابله با آتش سوزی است. اعضای این کمیته شامل مسئول واحد ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش، مسئول حراست، مسئول تدارکات، مسئول دوره های تحصیلی، مسئول سلامت و تندرستی، مسئول واحد انجمن اولیا و مربیان، مسئول پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مواجهه با بلایای طبیعی آموزش و پرورش، نماینده هلال احمر و نماینده سازمان آتش نشانی هستند. وی افزود: سطح دوم در اداره و منطقه آموزش و پرورش و سطح سوم در مدارس تشکیل می شود که هم اکنون تمام مناطق آموزش و پرورش دارای کمیته پیشگیری و مقابله با آتش سوزی هستند.