آرشیو پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۰۷
اخبار ورزشی
۱۳

پس از رسیدگی به حواشی دیدار استقلال و سایپا رای متخلفان امروز صادر می شود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیروز پس از پایان جلسه رسیدگی به حواشی دیدار تیم های استقلال و سایپا گفت: پس از بررسی های لازم و حداکثر تا بیست و چهار ساعت آینده رای متخلفین صادر خواهد شد.

عبدالرحمن شاه حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متهمان در جلسه امروز حضور یافتند و نسبت به اتهامات خود توضیحاتی را ارایه کردند. کمیته انضباطی نیز به دقت دفاعیات متهمان را بررسی خواهد کرد و پس از تکمیل پرونده، رای نهایی صادر می شود.

وی افزود: به دلیل پیچیدگی پرونده احتمالا توضیحاتی را نیز از محسن قهرمانی، داور این دیدار اخذ خواهیم کرد تا رای صادره مطابق با حقیقت باشد. وی خاطرنشان کرد: ملاک قضاوت کمیته انضباطی آیین نامه است و اگر هرکدام از متهمان خلاف این آیین نامه رفتار کرده باشند با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی افزود: مهم ترین موضوع جلسه امروز رفع اختلافات احتمالی علی دایی و محمود فکری بود و خوشحالیم که توانستیم در یک محیط دوستانه این اختلافات را حل کنیم.

شاه حسینی همچنین در مورد عدم حضور حسین کاظمی نیز گفت: کاظمی برای حضور در جلسه مختار بود، ما براساس مدارک رای خود را صادر خواهیم کرد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: هنوز به این نتیجه نرسید ه ایم که محسن قهرمانی در حواشی دیدار سایپا و استقلال دخالت داشته است، ولی اگر به این نتیجه برسیم قطعا با او هم برخورد خواهیم کرد.