آرشیو پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۰۷
شهرستان ها
۱۱

پژواک

اصفهان- خبرنگارکیهان: نمایشگاه اسناد تصویری با عنوان «اصفهان شهری که بود» شامل مجموعه ای از عکس های نفیس در گالری های موزه هنرهای معاصر با همکاری دانشگاه شهید بهشتی در اصفهان برگزارشد.

¤همزمان با یکمین سالگرد درگذشت استاد و بانی گرافیک ایران مرحوم استاد مرتضی ممیز، نمایشگاه طراحی «نشانه ها» با همکاری اعضای انجمن طراحان گرافیک ایران در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزارشد. در این نمایشگاه 700نشانه از گرافیست های برجسته کشور از جمله مرحوم مرتضی ممیز به نمایش گذاشته شده است. در حاشیه این نمایشگاه نشست تخصصی با حضور دو تن از گرافیست های مطرح ایران برگزارشد.

کاشان- خبرنگار کیهان: شهردار نیاسر از راه اندازی خانه فرهنگ در این شهر با اعتباری بالغ بر 100میلیون ریال در دهه فجر خبر داد. سیدمصطفی رسولی منش، گفت: در راستای آموزش و پرکردن اوقات فراغت شهروندان، شهرداری ساختمان متروکه ای را که چندین سال بلااستفاده مانده بود را خریداری و به خانه فرهنگ تبدیل می کند.

وی، افزود: این ساختمان 400متر مربع زیربنا دارد که در آن آمفی تئاتر، سالن اجتماعات، سالن فیلم و فضاهای آموزشی پیش بینی شده است، ضمن اینکه به دلیل نزدیکی به پارک محله ای گیلان، فضاهای ورزشی با مدیریت خانه فرهنگ در پارک درنظر گرفته شده است.

مشهد- خبرنگارکیهان: مراکز آموزش صنایع دستی در استان خراسان رضوی تجهیز و راه اندازی شد. حسین خواجه بیدقی، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی با اعلام این مطلب اظهار داشت: سعی شده است تا در هر منطقه متناسب با موقعیت و شرایط آن رشته هایی تدوین و راه اندازی شود.

استهبان- خبرنگارکیهان: به مناسبت سال پیامبر اعظم(ص) 75گروه سرود دانش آموزی در استهبان به رقابت پرداختند. در این جشنواره که با مشارکت امور تربیتی آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی استهبان برگزارشد، به نفرات برتر مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان جوایز ارزنده ای اهدا شد.