آرشیو شنبه ۷ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۱۳۱۸
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

تهران میزبان سران عراق و سوریه

گفته می شود جلال طالبانی و بشار اسد اوایل هفته به ایران می آیند. شنیده ها حاکی است احمدی نژاد از روسای جمهور عراق و سوریه دعوت کرده است تا نشستی برای «کاهش خشونت ها در عراق» داشته باشند.

سخنگو وزیر می شود

برخی منابع خبری اعلام کردند غلامحسین الهام با حفظ سمت سخنگویی برای تصدی وزارت دادگستری از سوی رئیس قوه قضائیه به مجلس معرفی خواهد شد. همچنین از محصولی و زریبافان به عنوان جانشین وی در دفتر رئیس جمهوری نام می برند.

پاپ به ایران می آید

در خبرها آمده است پاپ بندیکت شانزدهم احتمالا در آینده یی نه چندان دور به ایران سفر خواهد کرد.

مصلحت به جای قانون

همچنین در خبری آمده بود که «سیداحمد نصری» استاندار قزوین تصمیم شورای نگهبان درباره انتخابات مجلس خبرگان این استان را بر مبنای مقدم بودن مصلحت بر اجرای قانون عنوان کرده است. «هادی باریک بین»، امام جمعه قزوین نیز ابطال نیمی از انتخابات خبرگان از سوی شورای نگهبان را به نفع استان ندانسته است.

بازداشت روزنامه نگار مریوانی

شنیده شد یک روزنامه نگار کرد به نام عدنان حسن پور عضو شورای نویسندگان یک هفته نامه توقیف شده در مریوان بازداشت شده است.

پرتاب ماهواره ایرانی

همچنین شنیدیم که ایران به زودی ماهواره یی را به فضا پرتاب خواهد کرد. این ماهواره می تواند برای آزمایش موشک های دوربرد ایران به کار گرفته شود.

صدور حکم برای دو شهروند کرد

همچنین گفته می شود دو بازداشت شده بوکانی که پیشتر به اتهام ارتباط با احزاب مخالف دستگیر و زندانی شده بودند براساس حکم صادره از سوی دادگاه به ترتیب به 4 سال حبس تعلیقی و یک سال حبس تعزیری محکوم شدند.