آرشیو شنبه ۷ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۱۳۱۸
حوادث
۱۹

تمسخر انگیزه یی برای ارتکاب جنایت

گروه حوادث: پسر جوانی که ادعا می کرد از سوی کارگر یک میوه فروشی مورد تمسخر قرار گرفته بود به اتهام قتل کارگر جوان دستگیر شد.به گزارش خبرنگار ما ساعت 30/21 روز پنجشنبه گذشته ماموران کلانتری 107 فلسطین از طریق تماس های مردمی از وقوع نزاع مرگبار در یک میوه فروشی در خیابان بهار شمالی با خبر شدند.

آنها پس از اعزام به محل حادثه مشاهده کردند مرد جوانی به شدت مجروح شده و فرد دیگری با چاقویی در دست داخل مغازه ایستاده است. با دستگیری جوان چاقو به دست، مجروح بلافاصله به بیمارستان امام سجاد)ع(منتقل شد اما وی که جوان 28 ساله یی به نام غلامعلی بود به خاطر شدت خونریزی جان خود را از دست داد.

با مرگ غلامعلی بازجویی از متهم به قتل به نام مسعود آغاز شد و وی گفت: من ساکن خیابان بهار هستم و چند روز پیش هنگامی که از جلوی میوه فروشی رد می شدم غلامعلی مرا مسخره کرد. برای همین از او کینه به دل گرفتم و تصمیم گرفتم او را بکشم. برای این کار از میدان جمهوری چاقویی خریدم و به سراغ غلامعلی رفتم و در جریان نزاع چند ضربه به وی وارد کردم. در این هنگام مردم که شاهد ماجرا بودند مقابل میوه فروشی تجمع کردند و من با تهدید چاقو آنها را وادار کردم از آنجا دور شوند. بنابر این گزارش در حال حاضر تحقیقات از مسعود ادامه دارد و این در حالی است که سرهنگ مهدی احمدی رئیس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار ما بیماری روانی قاتل را عامل اصلی این قتل اعلام کرد.