آرشیو یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۴۱
اخبار ورزشی
۱۳

دستورالعمل علی آبادی به فدراسیون ها و ادارات استان ها المپیاد سالیانه ورزش ایرانیان برگزار می شود

رئیس سازمان تربیت بدنی در دستورالعملی به فدراسیون ها و ادارات تربیت بدنی استان ها، خواستار برگزاری سالیانه المپیاد ورزش ایرانیان شد.

در دستورالعمل محمد علی آبادی خطاب به روسای فدراسیون ها و مدیران کل تربیت بدنی استان ها آمده است: از آنجا که تلاش و همت اعضای فدراسیون ها و ادارات کل تربیت بدنی استان ها با کسب موفقیت های قهرمانان در صحنه های بین المللی به ویژه در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک ارزیابی شده و در واقع تبلور و تجلی برآیند مجموعه برنامه ریزی ها، آموزش ها، تمرینات، مسابقات و نظارت ها در هر فدراسیون در کسب مدال مشهود و معنی پیدا می کند. به همین دلیل در راستای دستیابی به این موفقیت طرح اجرایی المپیاد ورزشی ایرانیان با اهداف برشمرده در ذیل مورد توجه قرار خواهد گرفت.

کلیات و اهداف اجرایی المپیاد ورزشی ایرانیان

الف- انجام مسابقات به طور سالیانه بین منتخبین ورزش های انفرادی و تیمی استان ها در چارچوب مقررات جاری آن فدراسیون با اعزام ورزشکاران از سوی ادارات کل تربیت بدنی استان ها که با حمایت و پشتیبانی کلیه سازمان ها و ارگان های مرتبط و مسئول در سطح استان از آمادگی لازم و کافی برخوردار و تدارک دیده خواهند شد، در یکی از استان های داوطلب و حائز شرایط.

ب- به منظور برنامه ریزی در اجرای دقیق و هدفمند این طرح از سوی سازمان تربیت بدنی یک سیستم با ظرفیت مناسب سیاستگذار و قوه فکری در روند تکمیل این طرح و نحوه اجرای آن در کیفیت و کمیت مطلوب و آرمانی ایجاد و نقش آفرین خواهد بود.