آرشیو یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۴۱
اخبار ورزشی
۱۳

بگوویچ در گفت وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا: بدنبال راه پیروزی بر استرالیا هستیم

وینگو بگوویچ، سرمربی امید ایران امیدوار است در دیدار سرنوشت ساز انتخابی المپیک 2008 پکن برابر استرالیا راه پیروزی را پیدا کند.

بگوویچ در گفت وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ابراز امیدواری کرد تا روزنه ای را برای نفوذ به زره گروه قدرتمند استرالیا پیدا کند.

بگوویچ درباره دیدار خانگی بیست و هشت فوریه گفت: «استرالیا تیم نیرومندی است، آنها چین تایپه را با نتیجه باورنکردنی 11 بر صفر (دیدار رفت) شکست دادند؛ اما، ما به دنبال دلایل پیروزی به طرز عجیب و ضعیف یک بر صفر آنها در دیدار برگشت هستیم.»

بگوویچ گفت: «بازی نخست همیشه دشوار است. برای مدت طولانی است که ایران به رقابت های المپیک راه نیافته. اکنون زمان به پایان رسیدن این انتظار است. رقابت های مرحله دوم طولانی است. بیش از شش بازی خانگی و خارج از آن داریم.»

وینگو توضیح داد: «بیشتر بازیکنان حاضر در بازی های آسیایی دوحه اکنون از مرز سنی گذشته اند. به راستی جای خالی آنها را احساس خواهیم کرد. برای این که تیم بسیار خوبی بودند. تیمی که برابر استرالیا بازی می کند، به طور کامل متفاوت خواهد بود. از عادل کلاه کج و مهرداد اولادی انتظار بسیاری دارم. برای استحکام بیشتر تیم من از حسین کعبی یکی از گزینه های بازیکنان بزرگسال استفاده می کنم. او بازیکن باتجربه ای است و در جام جهانی به میدان رفته.»