آرشیو پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۳۵۷۸
صفحه آخر
۲۸

نمایندگان مجلس خبرگان در نخستین بیانیه دوره چهارم: مسئولان در خدمت به محرومان از هیچ کوششی دریغ نکنند

نخستین اجلاس رسمی چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری دیروز در محل سابق مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.

به گزارش فارس، در این بیانیه با اشاره به این که تشکیل نخستین اجلاس چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ثمره حضور پرشکوه ملت هوشیار، انقلابی و مسلمان ایران در انتخابات بیست و چهارم آذر 85 است، تاکید شده است: اعضای مجلس خبرگان بر اهمیت منحصربه فرد جایگاه رفیع امامت و رهبری که منشا مشروعیت نظام اسلامی بوده و مردمسالاری دینی را به ارمغان آورده است و در ولایت فقیه و نظام تجلی یافته، تاکید می کنند و بر سیاست های رهبری معظم انقلاب مخصوصا در حق استفاده ملت ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای، اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی، سند چشم انداز 20 ساله کشور و... اتفاق نظر دارند. اعضای مجلس خبرگان همچنین دیروز با حضور در مرقد امام خمینی (ره) به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کردند.

خبر دیگر حاکی است «آیت الله مشکینی» رئیس و اعضای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری با هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت و گو کردند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به وظایف مجلس خبرگان رهبری بویژه در بحث نظارت بخش های مصرح در قانون اساسی افزود: مجلس چهارم خبرگان رهبری با توجه به دیدگاه های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب می تواند به وظایف نظارتی خود فعال ترعمل کند.