آرشیو پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۴۰۷
بورس - شرکت ها
۱۶

انتشار وضعیت پرتفوی بهمن ماه گروه صنایع بهشهر

شرکت سرمایه گذاری صنایع بهشهر ایران در دوره یک ماهه منتهی به پایان بهمن سال جاری بخشی از سهام شرکت بورسی و 13 شرکت خارج از بورس را در اختیار داشت.

به گزارش خبرنگار ما، این شرکت صورت وضعیت پرتفوی دوره یک ماهه منتهی به پایان بهمن سال جاری خود را منتشر کرده که در این دوره بخشی از سهام 66 شرکت بورسی را با بهای تمام شده 414 میلیارد و شش میلیون ریال و ارزش بازار به مبلغ 596 میلیارد و 633 میلیون ریال در اختیار داشت.در حوزه خارج از بورس نیز بخشی از سهام 13 شرکت را با بهای تمام شده 168 میلیارد و 814 میلیون ریال تحت مالکیت خود داشت.

بر اساس این گزارش، سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر در این دوره یک ماهه بخشی از سهام شرکت های بانک اقتصاد نوین، ملی صنایع مس ایران، شکر، قند هگمتان، ساختمان اصفهان، نیروترانس، نوسازی ساختمان تهران، چادرملو، نفت پارس، داروسازی فارابی، گلتاش، پارس دارو و زغال سنگ نگین طبس را با بهای تمام شده 10 میلیارد و 34 میلیون ریال تحصیل کرد.

همچنین شرکت در این دوره بخشی از سهام شرکت های نفت بهران، بهنوش، پارس دارو و ملی صنایع مس ایران را با بهای تمام شده یک میلیارد و 991 میلیون ریال به مبلغ دو میلیارد و 85 میلیون ریال واگذار کرد و از این واگذاری مبلغ 94 میلیون ریال سود کسب کرد.