آرشیو یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۲۳۹۰۸
حوادث
۱۳

سمینار سالیانه مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود

سرویس اجتماعی: دومین سمینار سالیانه گروه و مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 30 خرداد تا اول تیر ماه جاری در محل همایشهای بین المللی رایزن در نیاوران، برگزار می شود.

دکتر محمد زارع جوشقانی دانشیار گروه چشم و مدیر اجرایی سمینار در گفتگو با خبرنگار مرکز تحقیقات چشم اظهار داشت: در این سمینار به تازه های گلوکوم و جراحی refractive surgery پرداخته خواهد شد. همچنین در روز اول کنگره، جراحی زنده به صورت ویدئو کنفرانس در اتاق عمل چشم بیمارستان لبافی نژاد انجام خواهد شد.

وی این سمینار را یکی از معتبرترین سمینارهای داخلی اعلام و اظهار امیدواری کرد با استقبال گسترده چشم پزشکان کشور همراه باشد.

وی برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی با حضور شرکتهای معتبر ارائه دهنده تجهیزات چشم پزشکی را از بخشهای جانبی سمینار و ارائه آخرین تکنولوژی در این زمینه را از نکات مثبت سمینار اعلام کرد.

دکتر زارع با اعلام این که هفدهمین کنگره سراسری چشم نیز در آذرماه توسط گروه و مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد شد، این دو رویداد مهم را از نقاط عطف گروه و مرکز تحقیقات چشم دانشگاه و مایه افتخار دانشگاه دانست. گفتنی است در دومین سمینار سالیانه گروه چشم، دکتر عین اللهی به عنوان دبیر علمی و در هفدهمین کنگره سراسری چشم پزشکی دکتر ژاله رجوی به عنوان دبیر علمی حضور خواهند داشت.