آرشیو چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۸۶، شماره ۴۹۰
عمران و ساختمان
۵

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران جایزه بین المللی کیفیت دریافت کرد

مانا- کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به دلیل تلاش مستمر در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده، موفقیت در توسعه و نوآوری و دستیابی به راهکارهای عملی موفق به دریافت جایزه بین المللی کیفیت (BID) شد.

براساس این گزارش، در بیست و یکمین همایش بین المللی کیفیت که هفتم خردادماه با حضور شرکت های برگزیده از 53 کشور جهان در نیویورک برگزار شد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به دریافت جایزه بین المللی کیفیت نائل آمد.

اهتمام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پایبندی به اصول کیفی 100QC و تلاش در ارتقای کیفیت، جلب رضایت مشتری و کسب نتایج مثبت حرفه ای، دستیابی به سطوح کیفی مطابق با اصول کیفی 100QC، تشویق به مشارکت و انجام کار گروهی در تصمیم گیری ها، تامین نیازها و انتظارات مشتری، تامین و مدیریت منابع انسانی به منظور دستیابی به حداکثر بهره وری و رعایت مسائل محیط زیستی و همچنین افزایش آگاهی پرسنل جهت کسب بهترین نتایج از جمله عوامل موثر برای دریافت جایزه بین المللی کیفیت بوده است.

این گزارش می افزاید: «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن هفت هزار پرسنل خشکی و دریایی و با در اختیار داشتن 115 فروند کشتی اقیانوس پیما توانایی جابه جایی حدود 30 میلیون تن کالارا در سال داراست و ظرفیت حمل این شرکت هم اکنون به 8/3 میلیون DWT می رسد.»گفتنی است; در این مراسم اهدای جوایز همایش بین المللی کیفیت که به ریاست Jose E. Prieto رییس هیات مدیره انجمن اقدامات حرفه ای (BID) و با حضور جمع کثیری از روسا و برگزیدگان شرکت های بین المللی و سفرای کشورهای خارجی برگزار شد از شرکت های برگزیده فعال جهان در بخش های صنایع شیمیایی و پتروشیمی، فلزات، صنایع غذایی، تبلیغات، گردشگری، مخابرات و ساختمان و خدمات نیز تقدیر به عمل آمد.