آرشیو پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۴۸
حوادث
۱۵

پایان تیر، آخرین مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از توزیع آرم های جدید طرح ترافیک از ابتدای شهریور خبر داد و گفت: پایان تیر امسال آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت آرم طرح ترافیک است.

محمود صفارزاده با بیان اینکه امسال کار ثبت نام را زود آغاز کردیم و توزیع آرم ها تا 15شهریور به پایان می رسد افزود: آرم های طرح ترافیک سال گذشته تا آخر شهریور اعتبار دارد و از اول مهر تنها آرم های سال جاری معتبر است.

وی اظهار داشت: تعداد آرم های طرح ترافیک امسال افزایش نیافته است و همچون سال گذشته 89 هزارو110آرم توزیع می شود.

صفارزاده درباره نحوه دریافت آرم طرح ترافیک گفت: افراد حقیقی و حقوقی ابتدا باید از طریق سایت wwwtehranir ثبت نام کنند و پس از آن که براساس شاخص های تعیین شده واجد شرایط شناخته شدند، مسئولان مربوطه با آنها برای تحویل مدارک به شهرداری های مناطق تماس خواهند گرفت.

وی افزود: شهرداری های مناطق 22گانه بعد از تطبیق کپی مدارک با اصل آنها اطلاعات را وارد سیستم سازمان حمل و نقل و ترافیک می کنند و آرم ها بعد از صدور، در اختیار شهرداری های مناطق قرار گرفته و سپس توسط پیک های بادپا آنها را به در منازل متقاضیان تحویل می دهند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره نرخ آرم ها در سال جاری گفت: نرخ آرم برای گروه های حمایتی (خبرنگاران، خانواده شهدا، جانبازان، معلولان حرکتی و بیماران خاص) 20هزار تومان، برای اشخاص حقیقی، مالکان وانت بارها و سرویس های حمل و نقل عمومی 250هزار تومان و برای اشخاص حقوقی اعم از موسسات دولتی، غیردولتی و شرکت ها 750 هزار تومان خواهد بود.

وی با اشاره به نرخ صدور آرم طرح ترافیک برای پزشکان گفت: در صورتیکه پزشکان به عنوان اشخاص حقیقی نسبت به تهیه آرم اقدام کنند، قیمت آرم برای آنان 250هزار تومان خواهد بود، اما اگر از طریق سازمان نظام پزشکی برای دریافت آرم اقدام کنند باید 750هزار تومان بپردازند.

وی تاکید کرد: متقاضیان پس از وارد کردن مشخصات خود در سایت شهرداری تهران یک کد دریافت می کنند که در واقع شماره پیگیری آنهاست و از طریق آن می توانند از جریان صدور آرم مطلع شوند و در صورت نیاز و مواجه شدن با مشکل خاصی با شماره تلفن 82106106 تماس بگیرند.