آرشیو پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۴۸
حوادث
۱۵

عاملان قتل عام خانواده تبریزی شنبه به دار آویخته می شوند

3نفر از عوامل قتل های فجیع مارالان تبریز که خانواده چهار نفری را قتل عام کرده بودند شنبه به دار مجازات آویخته می شوند.

یوسف فیروزی دادستان تبریز با اعلام این خبر گفت: این سه نفر اوایل امسال چهار عضو یک خانواده را شبانه به قتل رساندند که در این حادثه پدر، مادر و دو فرزند خانواده جان خود را از دست دادند.

وی افزود: پس از این قتل عام فجیع، دستگاه قضایی حکم قصاص مسببان را صادر کرد که حکم اعدام آنان در 23تیرماه در محله مارالان به اجرا درخواهد آمد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این حادثه که احساسات عمومی در تبریز را بشدت جریحه دار کرده بود، زنی 29ساله به نام «حوریه- ک»، به دلیل اختلافات شدید با شوهرش به نام «محمد»، اقدام به دوستی با جوان 23ساله ای به نام «مهدی» می کند و سپس خواستار قتل شوهرش توسط مهدی می شود که این جوان با درخواست زن، مخالفت ورزیده ولی دو نفر بی کار، به نام های «رضا» و «فرهاد» را با «حوریه» مرتبط می کند. این دو نفر برای قتل شوهر حوریه در قبال دریافت یکصد میلیون تومان، به توافق می رسند و دو ساعت پس از نیمه شب و در ساعت 2 صبح 29 فروردین ماه، با ورود به منزل، «محمد» را خفه کرده و سپس اقدام به قتل پدر و مادرشوهر و برادر شوهر حوریه می کنند.

در این قتل عام ، حوریه، پدرشوهر خود را کشته بود و به دنبال فاش شدن جنایت، حوریه پس از 24ساعت به انجام قتل ها با مشارکت دو نفر دیگر اعتراف می کند و پلیس، دو قاتل دیگر را نیز، دستگیر کرد.