آرشیو یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۶، شماره ۳۶۹۳
ایران زمین
۲۰

برنامه های فرهنگی هنری در شهرستانها

شیراز مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مهر و ماه تا 10 مرداد تعیین شد.

در این جشنواره که به همت حوزه هنری استان فارس برگزار می شود آثار ادبی شامل داستان کوتاه و شعر سپید و کلاسیک در 2 بخش آزاد و ویژه ارائه می شود.

در این دوره از جشنواره، نویسندگان و شاعران استان فارس و استان میهمان (کرمان) شرکت خواهند داشت.

علاقه مندان می توانند آثار خود را در بخش آزاد و ویژه که وحدت ملی و دینی تعیین شده است به دبیرخانه جشنواره مستقر در حوزه هنری فارس ارسال کنند.

دومین نمایشگاه گروهی نقاشی های مدادرنگی اثر خواهران خلیلیان و باقری به همراه هنرهای دستی این هنرمندان از 28 تیرماه در محل نگارخانه باغ مهرجوان گشایش می یابد.

این نمایشگاه با همکاری سازمان ملی جوانان فارس ترتیب یافته و تا 3 مرداد ماه ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید از نمایشگاه 8 تا 12 صبح و 16 تا 19 و 45 دقیقه اعلام شده است.

\ جشنواره عکس «عکس، کاغذ، قیچی» با موضوع نگاه نقادانه به زمانه و زندگی مدرن در لارستان فارس در حال برگزاری است.

در این جشنواره از عکاسان دعوت شده است تا آثار خود را با موضوع «نگاه نقادانه به زندگی مدرن» و همچنین عکس هایی با موضوع لارستان در بخش ویژه به این دبیرخانه ارسال کنند. همچنین بخش ویژه ای نیز برای آثار فتوگرافی و عکاسی با تلفن همراه در نظر گرفته شده است.

عکس های ارسالی باید عرض حداقل 13 و حداکثر 24 را دارا باشند و عکاسان دیجیتالی نیز فایل عکس خود را باید در ابعاد 30 در 40 و با کیفیت 300 dpi روی لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار 15 مرداد تعیین شده است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی این انجمن به آدرس www.angl.ir مراجعه کنند.

زنجان - نمایشگاه آثار کاریکاتور سید مسعود شجاعی طباطبایی با عنوان «توصیه به سربازان آمریکایی» در محل نگارخانه «مولانا عاصم زنجانی» شهر زنجان دایر شده است.

در این نمایشگاه 70 اثر از این هنرمند با موضوع حمله آمریکا به عراق در معرض تماشای علاقه مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه تا 6 مردادماه برای بازدید علاقه مندان برپا خواهد بود.