آرشیو پنجشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۳۷۰۹
ایران زمین
۲۰

برنامه های فرهنگی هنری در شهرستانها

شیراز مهلت ثبت نام جشنواره هنری «ولی صبح» در شیراز تمدید شد.

استقبال و درخواست های مکرر هنرمندان از سراسر استان موجب تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 20 مردادماه شده است.

فعالان عرصه های هنری نقاشی، نقاشیخط، تایپوگرافی، تذهیب، نگارگری، خوشنویسی، طراحی پوستر و تصویرسازی می توانند در شیراز به حوزه هنری فارس و در دیگر شهرستان ها به دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی یا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه و برای شرکت در جشنواره اعلام آمادگی کنند.

جشنواره استانی «ولی صبح» به مناسبت میلاد حضرت ولی عصر(عج) در نیمه شعبان مصادف با 7 شهریورماه امسال از سوی حوزه هنری فارس در محل حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می شود.شرکت کنندگان در این جشنواره در رشته های خوشنویسی، نقاشی، نقاشیخط، نگارگری و تذهیب به صورت بداهه و حضوری به خلق آثار هنری پرداخته و با یکدیگر رقابت می کنند وارائه آثار در رشته های طراحی پوستر، تایپوگرافی و تصویرسازی از قبل و بر روی لوح فشرده امکانپذیر است.

علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 4و2349173- 0711 تماس برقرار کنند.

قزوین - واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان قزوین نیز نشست چهارم کارگاه عکس مروری بر عکاسان ایران و جهان را با موضوع اکران نقد و بررسی آثار بروس دیوید سون با حضور مهدی وثوق نیا پنجشنبه 28 مردادماه از ساعت 18 تا 20 در خانه حافظ حوزه هنری استان قزوین برگزار می کند.