آرشیو پنجشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۹۸
اخبار کشور
۲

توضیح شهرداری تهران درباره یک خبر ویژه

به دنبال درج خبری در ستون اخبار ویژه کیهان 86.6.19 با عنوان «اینجا تهران است صدای ما را از تل آویو می شنوید» که در آن به اهانت های پی در پی سخنران نشست CPI -در پارک ورشو- علیه مردان و زنان ایرانی اشاره شده بود، روابط عمومی شهرداری تهران توضیح زیر را ارسال داشته است؛

مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان

با سلام و احترام

با عنایت به درج مطلبی در روزنامه کیهان با عنوان «اینجا تهران است صدای ما را از تل آویو می شنوید!» در تاریخ 86.6.19، خواهشمند است دستور فرمایید برابر قانون مطبوعات، نسبت به انتشار توضیحات اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران درخصوص مطلب یادشده در همان صفحه و ستون اقدام نمایند.

«برخلاف ادعای روزنامه کیهان، جناب آقای دکتر قالیباف، شهردار محترم تهران در کارگاه رشد و تکامل همه جانبه کودک حضور نداشته اند و بالطبع سخنرانی هم نکرده اند.

همچنین لازم به ذکر است موارد مطرح شده در سخنرانی مورد اشاره روزنامه کیهان در این کارگاه، نظرات شخصی سخنران بوده و هیچ ارتباطی با دلایل برگزاری این کارگاه و دیدگاه های برگزارکنندگان آن ندارد.

ضمنا شهرداری تهران به نوبه خود چنین اظهارنظرهایی را تقبیح می نماید.»

کیهان: ضمن تشکر از احساس مسئولیت شهرداری تهران در اعلام موضع علیه اهانت های سخنران جلسه، گفتنی است در خبر کیهان نیز آمده بود که آقای قالیباف به هنگام سخنرانی یادشده در جلسه حضور نداشته است ولی اشتباها به سخنرانی افتتاحیه ایشان که در جدول برنامه هایش آمده اشاره شده بود. بنابراین اعتراض کیهان به اظهارات موهن سخنران جلسه بوده است که به قوت خود باقی است و درباره آقای قالیباف هم تعریضی صورت نپذیرفته.