آرشیو پنجشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۹۸
اخبار اقتصادی
۴

بدون توجه به تحریم های اقتصادی اعلام شد آمادگی یک شرکت مخابراتی روسیه برای سرمایه گذاری در ایران

قائم مقام شرکت هلدینگ مخابراتی روسیه گفت: این شرکت بی توجه به تحریم ها با گردش مالی 25 میلیارد دلار علاقمند است در ایران سرمایه گذاری کند.

«کریول بابایوف» قائم مقام شرکت آلتیمو روسیه در جریان بازدید از خبرگزاری فارس افزود: تحریم ها علیه ایران خواست برخی از کشورهای غربی است، روسیه طرفدار تحریم ها نیست و می خواهد با ایران ارتباط خوبی داشته باشد.

وی اضافه کرد: ما با تحریم ایران کاری نداریم و این جزء سیاست های قطعی دولت روسیه است.

وی گفت: شرکت آلتیمو زیر مجموعه آلفا گروپ از بزرگترین بانکهای خصوصی روسیه است. سه سال قبل تاسیس شده و در زمینه سرمایه گذاری بر روی موبایل فعالیت دارد. این شرکت جزء سومین شرکت برتر روسیه است.

وی گفت: شرکت آلتیمو ظرف سه سال گذشته گردش مالی خود را از 7 میلیارد دلار به 25 میلیارد دلار افزایش داده است.

وی تاکید کرد: ما فعالیت خود را در ایران شروع کرده ایم و قبل از آن می خواهیم ارتباطات خوبی با رسانه های ایران و همچنین سازمان های دولتی داشته باشیم.

قائم مقام شرکت مخابراتی روسیه تاکید کرد: خبرگزاری فارس یکی از بانفوذترین خبرگزاری های ایران است و به همین خاطر ما بازدید خود را از این خبرگزاری آغاز کردیم و امیدواریم بتوانیم با شما همکاری های خوبی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: ما در حال مطالعه برای سرمایه گذاری در ایران هستیم. بازار ایران بازار بسیار خوب و اقتصاد شما در حال رشد سریع می باشد.

وی گفت: مردم ایران نظر خوبی نسبت به مردم روسیه دارند و من بارها در سفر به ایران این موضوع را تجربه کرده ام.