آرشیو پنجشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۹۸
حوادث
۱۵

پذیرفته شدگان کنکور به دکه های مطبوعاتی تکاب خسارت وارد کردند

بدنبال انتشار شماره جدید هفته نامه پیک سنجش پذیرفته شدگان کنکور 86 سراسری دانشگاهها در تکاب با تجمع در مقابل دکه های مطبوعاتی و دفاتر توزیع این هفته نامه به این دکه ها خسارت زدند.

همزمان با توزیع هفته نامه پیک سنجش که حاوی مطالبی پیرامون شرایط و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بود عده ای از این پذیرفته شدگان و خانواده های آنان با هجوم به دکه های مطبوعاتی و نیز دفتر نمایندگی روزنامه اطلاعات در تکاب علی رغم تهیه این ویژه نامه، اقدام به شکستن در و شیشه های دکه ها کرده و خساراتی را بر جای گذاشتند.

گفتنی است این اقدام عده ای از پذیرفته شدگان کنکور در حالی اتفاق افتاد که هفته نامه پیک سنجش طبق روال هفته های گذشته به موقع و با تیراژ وسیع در اختیار متقاضیان قرار گرفت اما با هجوم شهروندان به دفاتر مطبوعاتی خساراتی به دکه های توزیع مطبوعات در تکاب وارد شده است.

صاحبان دکه های مطبوعاتی شهرستان تکاب از این اقدام شهروندان علیرغم اطلاع آنان از نتایج کنکور و توزیع مناسب نشریه پیک سنجش و تهیه آن توسط تمام متقاضیان به شدت اظهار تعجب و تاسف می کردند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز در اسفندماه سال 1384در زمان انتشار آگهی اعطای تسهیلات خرید مسکن به اقشار کم درآمد در روزنامه کثیرالانتشار دکه های توزیع مطبوعات در تکاب توسط متقاضیان این تسهیلات تخریب شده بود.