آرشیو پنجشنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۴۹۶
صفحه آخر
۱۶

پیدا و پنهان

پاسخ وزارت اقتصاد به یک خبر: مدیرکل دفتر همکاری های بین المللی و روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره چاپ یک خبر در ستون پیدا و پنهان روزنامه اعتماد توضیحی را به این شرح اعلام کرد:

احتراما در روز چهارشنبه مورخ 14/6/86 در ستون «پیدا و پنهان» آن روزنامه مطلبی با عنوان «لغو تلفنی آیین نامه دولتی» منتشر شده است که توضیحات ذیل جهت تنویر افکار عمومی حضورتان ارسال می گردد.

طی مدت اخیر رئیس کل گمرک ایران گفت وگویی با هیچ یک از مسوولان مناطق ویژه اقتصادی و یا گمرکات مربوط درخصوص عدم اجرای آیین نامه مناطق ویژه انجام نداده است و مطالب منتشره در آن روزنامه کاملا غیرواقعی می باشد. لازم به ذکر است در تاریخ 8/4/86 آیین نامه مناطق ویژه اقتصادی از طریق معاونت حقوقی این سازمان به کلیه گمرکات مربوط ابلاغ گردید. در ضمن گمرک ایران همواره پایبند به اجرای قوانین و مصوبات وضع شده از سوی مجلس محترم شورای اسلامی و دولت می باشد و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نمی کند. یادآور می شود چنانچه آن روزنامه مدارکی دال بر اجرایی نکردن آیین نامه مربوط به مناطق ویژه اقتصادی از سوی گمرک ایران دارند، ارائه تا مورد بررسی قرار گیرد.

تبلیغات در مناطق مختلف کشور: گفته می شود آن دسته از مقامات دولتی که برای شرکت در انتخابات مجلس هشتم از شغل خود استعفا داده اند تبلیغات وسیعی را به صورت غیررسمی آغاز کرده اند: در این تبلیغات عنوان می شود که اگر قرار است ما نماینده نشویم دیگر نیازی به استعفا نبود و حال که استعفا داده ایم به هر طریق ممکن باید مانع ورود دیگران به خصوص رقبای اصلاح طلب به مجلس شویم.