آرشیو چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۶، شماره ۵۷۹
مدیریت و بازاریابی
۱۵

روش هایی برای پیشبرد فروش

رامین عیدی

1- در اینترنت و محل های مناسب وارد مسابقات شوید. اگر سایت شما برنده شود، اطلاعات و سایت شما در اینترنت دیده خواهد شد.

2- به کلوپ ها و سازمان های اینترنتی بپیوندید و اسم شرکت خود را در سایت های چت عادی و کاری وارد کنید. در هر جا می توانید با اسم شرکت پیام و نامه های اطلاعاتی / عمومی دهید. وقتی اعضای سازمان ها و کلوپ ها اسم شما را می بینند فرصت طلایی برای شناخت شماست.

3- از یک فرم مثبت ساده بازاریابی استفاده کنید. یک گزارش کوچک بنویسید و به همراه تبلیغ خود ارسال کنید. به آن ها اجازه پخش آن را به دیگران بدهید.

4- فعالیت خود را با درخواست نظرات و نظرسنجی مشتریان بهبود دهید. برای آن ها مشخص کنید که انتقادات منفی و مثبت برای شما مهم است.

5- بسته بندی شما باید به گونه ای باشد که خریداران را جذب و خواستار محصول شما کند و سعی کنید با استفاده از رنگ و نوشتاری جالب آن ها را جذب کنید.

6- گارانتی محصول خود را با رقبای اصلی خود مقایسه کنید. مکانی را برای محصول خود پیدا کنید که گارانتی شما موثرتر واقع شود.

7- فرض نکنید که خوانندگان شما همه چیز را در آگهی شما درک می کنند. اگر اصطلاحات یا لغات فنی در آن باشد آن را شرح دهید.

8- یک توافق کاری با دیگر شرکت های در اینترنت تشکیل دهید این توافق ممکن است شامل موارد تبلیغاتی شود که هر دو فعالیت را توسعه دهد.

9- سایت اینترنتی خود را به یک منبع اطلاعاتی مهم برای مردم تبدیل کنید. در آن موارد و اخبار لازم، ارتباط یا لینک به دیگر سایت های جالب یا مرتبط اینترنتی، کتب موجود، نرم افزارها و... را بگنجانید.

10- با فعالیت های شناخته شده از طریق ارایه ارتباطات موثر به مشتری کیفیت بالای محصول و پشتیبانی سریع رقابت کنید.