آرشیو دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۴۶
اخبار کشور
۲

معاون اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور خبر داد تحریف و جوسازی از سخنان رئیس جمهور در بیرجند

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: عده ای سخنان رئیس جمهور را تحریف و بعد براساس جمله تحریف شده، شروع به جوسازی و شارلاتانیسم مطبوعاتی کردند.

محمدجعفر بهداد معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در گفت وگو با فارس درباره سخنان اخیر رئیس جمهور در بیرجند که مورد تحریف برخی رسانه ها قرار گرفته، گفت: دکتر احمدی نژاد در جمع صمیمی خانواده های شهدا و ایثارگران استان خراسان جنوبی طی سخنانی در بحث مهدویت و ظهور موعود در سطح جهان و در اعتقادات همه جهانیان گفته است که بعضی ها این سخنان را تمسخر می کنند؛ برای اینکه این ها دلشان از ایمان خالی است. این ها بت پرست ها و شیطان پرست های مدرن هستند. قیافه روشنفکری می گیرند اما به اندازه بزغاله هم از دنیا فهم و شعور ندارند.»

بهداد تاکید کرد: بهره گیری از قواعد تشبیه و تمثیل در سخنرانی از جمله قواعدی است که در کلام الهی نیز عبارت هایی مانند «اولئک کالانعام بل هم اضل» را هم می بینید و آقای احمدی نژاد دقیقا با استفاده از این قاعده از این تمثیل استفاده کرده است به طوری که خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان در محکومیت کسانی که فرهنگ انتظار را به سخره می گیرند با سردادن تکبیر این بخش از اظهارات رئیس جمهور را مورد تایید و تاکید قرار دادند.

محمدجعفر بهداد تصریح کرد: دکتر احمدی نژاد در بخشی از سخنان خود در جمع ایثارگران خراسان جنوبی، مخالفان فرهنگ انتظار را مورد خطاب و نقد قرارداد و تعجب آور است که چرا بعضی ها اینقدر اصرار دارند خودشان را جزو مخاطبان این سخن رئیس جمهور بدانند. و ظاهرا از آن دسته ای هستند که با نهادینه شدن و فراگیر شدن موضوع مهدویت و فرهنگ انتظار مخالف هستند.

بهداد تصریح کرد: اصولانظام سلطه جهانی هم با گسترش این اندیشه و فرهنگ به شدت مخالف است و با راهکارهای نرم و سخت درصدد مهار فراگیر شدن و یا مهار تثبیت این فرهنگ در میان ملت های دنیاست. حال آنکه هم اکنون مهدویت و موضوع موعود جهانی در قالب فرهنگ انتظار مورد پذیرش بسیاری از جهانیان است.