آرشیو چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۷۲
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

«تحکیم» خود خودمانیمتوفیق اجباری برای سازمان!

عضو مرکزیت سازمان مجاهدین انقلاب گفت تمام توفیقات هسته ای در دوره اصلاحات اتفاق افتاده و بعد از آن هیچ اتفاق خاصی جز لغو تعلیق نیفتاده است.

محسن آرمین که در ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان سخن می گفت، در اظهاراتی متناقض با مباهات به ساخت یوسی اف اصفهان و آب سنگین نطنز، لغو تعلیق را تخطئه کرد و گفت: با این وجود اصلاح طلبان در آن شرایط متهم به کوتاه آمدن در مقابل دشمن و مرعوب بودن و بلد نبودن الفبای غیرت شدیم.

درباره این اظهارات نکته قابل تامل آن است که از برنامه اتمی به عنوان «توفیق» یادشده حال آن که افکار عمومی، سخنان بهزاد نبوی نایب رئیس مجلس ششم و عضو مرکزیت سازمان مذکور را به خاطر دارند که مقارن با ادعای آمریکایی ها که ایران نفت دارد، فناوری اتمی می خواهد چه کار «همین مغالطه را تکرار کرد و گفت فناوری اتمی می خواهیم چه کار.»

طبیعی است که فناوری پیشرفته اتمی به همت همه مسئولان نظام و با هدایت و حمایت رهبر فرزانه انقلاب در کشور بومی شد، آن هم توسط متخصصانی که آقای رئیس جمهور پیشین از آنها به عنوان جوانان جبهه و جنگ یاد کرد و جالب اینکه همین بنیانگذاران صنعت اتمی در کشور بارها گلایه و ناراحتی شدید خود را از برخی عناصر تندروی نفوذی در مجلس و دولت اصلاحات که بر ادامه تعلیق فعالیت ها و حتی تعطیلی آن اصرار دارند، ابراز کردند.

و دیگر اینکه نهضتی که در این عرصه در دولت آقای هاشمی ادامه یافت و در دولت آقای خاتمی نضج گرفت، در دولت آقای احمدی نژاد اوج گرفت و مرحله ساخت و نصب 3هزار سانتریفیوژ در این مرحله انجام گرفت ضمن این که شکستن تعلیق ها در ماه آخر دولت آقای خاتمی انجام شد و کسانی که علیه لغو تعلیق حرف می زنند، قطعا اصلاح طلب به قرائت آقای خاتمی هم نیستند.

آرمین در این سخنرانی ضمنا گفته است اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم اگر یک اقلیت قدرتمند هم به دست بیاورند، گامی بزرگ برداشته اند.