آرشیو چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۷۲
اخبار ورزشی
۱۳

امروز انجام می شود تصمیم گیری در باره اسامی تیم ملی فوتبال

رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال کشورمان از مشخص شدن وضعیت نهایی فهرست اسامی تیم ملی در روز چهارشنبه (امروز) خبر داد.

غفاری رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب افزود: برنامه ریزی ها و رایزنی های لازم برای انتخاب بهترین حریفان تدارکاتی برای تیم ملی از سوی کمیته روابط بین الملل بطور جدی در حال پیگیری است و تاکنون برگزاری یک دیدار دوستانه قطعی شده است.

غفاری اظهار داشت: تاکنون دیدار با کاستاریکا در روز 10 بهمن ماه در تهران قطعی شده و برای دو دیدار دوستانه با تیم ملی مالی و باشگاه هانزا روشتوک آلمان در حال مذاکره هستیم که برای برگزاری این دو دیدار تدارکاتی توافقات لازم انجام شده ولی تاکنون قراردادی در این زمینه به امضا نرسیده است.

وی با اشاره به لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل چین اظهار داشت: زمان مورد نظر طرفین برای برگزاری این دیدار دوستانه مناسب نبود و از همین رو برگزاری این مسابقه کاملامنتفی شد.

عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال در بخش پایانی سخنان خود پیرامون مهلت اعلام فهرست 50 بازیکن تیم ملی برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال تا 4 ژانویه (14 دی ماه) فرصت دارد تا لیست بازیکنان تیم ملی را به فیفا ارسال کند اما معمولافیفا به کشورهایی که تیم ملی شان سرمربی ندارد زمان بیشتری را اختصاص می دهد ضمن اینکه در کمیته انتقالی نیز این مسئله در دستور کار اعضا قرار گرفته و پیش بینی های لازم در این زمینه انجام شده و احتمالادر جلسه فردا (امروز) درخصوص اعلام اسامی 50 بازیکن تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد.