آرشیو چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۷۲
اخبار ورزشی
۱۳

هفته نهم لیگ برتر والیبال پیکان به تثبیت فکر می کند پردیس به استراحت

پس از کسب پیروزی سه بر صفر تیم والیبال پیکان مقابل تیم پردیس قزوین تب والیبال در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فروکش کرد تا در نهمین هفته از رقابت های جام بیست ویکم، پیکان به فکر تثبیت موقعیت خود در صدر جدول رده بندی باشد و پردیس هم که با قرعه استراحت مواجه است تا به دیدارهای آینده اش بیاندیشد.

با برگزاری شش دیدار امروز (چهارشنبه) نهمین هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال به پایان می رسد تا لیگ برتر بیست و یکم هم کم کم به روزهای نیم فصل خود نزدیک شود.

در مهمترین دیدارهای هفته تیم والیبال پیکان با خیالی آسوده تر در برابر تیم والیبال بانک صادرات مشهد قرار می گیرد. پیکان گرچه قصد ندارد به واسطه شکست تیم پردیس قزوین دچار غرور کاذب شود اما، پیروزی مقابل دومین تیم رده بندی لیگ برتر والیبال آن هم در سه ست پیاپی موضوعی است که بازیکنان پیکان را حداقل تا تعطیلات نیم فصل راضی نگه می دارد.

اما در سایر دیدارها تیم بحران زده استقلال گنبد در خانه در برابر تیم پرقدرت پگاه ارومیه صف آرایی می کند این دیدار در صورتی که با ادامه روند بدقولی های مالی مسئولان استقلال ادامه یابد، شاید آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر والیبال باشد. تیم پگاه ارومیه بیشترین شانس ممکن را برای کسب آسانترین پیروزی در این دیدار خارج از خانه دارد. تیم سایپا در تهران میزبان گل گهر سیرجان است. هر دو تیم برگزار کننده دومین دیدار پایتخت در هفته نهم خواهند بود. تیم نارنجی پوش تهرانی که اسب خود را برای مدعی ماندن زین کرده است، کار چندان سختی در برابر تیم گل گهر سیرجان که در قعر جدول رده بندی قرار دارد، نخواهد داشت.

برنامه کامل مسابقات به این شرح است:

پیکان تهران - بانک صادرات مشهد (ساعت 15)

سایپا تهران -گل گهر سیرجان (ساعت 17)

تربیت یزد - پتروشیمی بندرامام (ساعت 17)

شهرداری همدان - استیل آذین تهران (ساعت 17)

استقلال گنبد - پگاه ارومیه (ساعت 17)

ارومدشت ارومیه - اتکا تهران (ساعت 18)