آرشیو چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۷۲
حوادث
۱۵

دادستان کل کشور دستور داد پیگیری مجدانه نسبت به اختلال در روند خدمات رسانی فرودگاه امام خمینی

دادستان کل کشور در پی اعلام گزارشاتی مبنی بر نارضایتی عمومی از ارائه خدمات در فرودگاه امام خمینی «ره» دستور داد موضوع از طریق سازمان بازرسی کل کشور و دیگر مراجع قضایی مورد رسیدگی قرار گیرد.

گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور حاکی است در پی اعلام گزارشاتی مبنی بر نارضایتی عمومی از معطلی در تحویل بار و نیز مواردی از قاچاق کالادر فرودگاه امام خمینی، دادستان کل کشور به سراج، معاون دادستان کل دستور داد موضوع از طریق مراجع ذی ربط چون سازمان بازرسی کل کشور و دیگر مراجع قضایی به دقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی در این مرقومه تاکید کرده است: ضمن برخورد با عوامل خاطی، در جهت رفاه حال مردم، ترخیص به موقع اقلام، افزایش بازدهی و ارتقای بهره وری و روان سازی امکانات و انضباط و قانونمندی هر چه بیشتر فرودگاه امام خمینی اهتمام مجدانه ای صورت پذیرد و نتیجه طی مکاتبات و پیگیری های مقتضی به دادستان کل کشور گزارش شود.

دستور اکید برای پیگیری قتل جهانگرد فرانسوی

دادستان کل کشور همچنین در پی انتشار خبر قتل یک جهانگرد فرانسوی در ترمینال «جی» اصفهان، نسبت به پیگیری موضوع و ارائه گزارشی دستور اکید صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دادستان کل کشور در دستور آیت الله دری نجف آبادی به ناصر سراج معاون امنیتی سیاسی دادستانی کل کشور تاکید شده است: با هماهنگی شورای تامین استان، دادستان ها و ارگان های ذی ربط هر چه سریعتر برای دستگیری و مجازات مجرم جنایتکار تمهیدات مقتضی معمول شود.

گفتنی است روز دوشنبه یک جهانگرد فرانسوی در ترمینال اتوبوسرانی اصفهان توسط یکی از اعضای فراری شبکه سرقت مسلحانه به نام «کاظم شفیعی» کشته شد.