آرشیو یکشنبه ۲ دی ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۸۱
اخبار کشور
۳

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:اصل 44طرحی برای مقابله با تحریم هاست

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه با اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود در کشور حل خواهد شد گفت: اصل 44 طرحی برای مقابله با تحریم ها است.

به گزارش خبرنگار مهر در بروجرد، علاءالدین بروجردی در مراسم تجلیل از دانش آموزان نخبه شهرستان بروجرد اظهار داشت: آمریکایی ها در نخستین اقدام خود برای تحریم ایران، در یک حرکت ضد انسانی ورود داروهای ضد سرطانی را به ایران قطع کردند تا ایران با کمبود داروی ضد سرطان مواجه شود.

وی افزود: اما جوانان اندیشمند و متخصص ایران اسلامی در اندک زمانی توانستند با تکیه بر ایمان و دانش، موفق به تولید این دارو در کشور شوند.

بروجردی با تاکید بر اینکه تحریم های دشمن موجب شکوفایی خلاقیت های جوانان ایرانی می شود، تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی از هوش و استعداد بالایی برخوردارند و همواره مایه افتخار، پیروزی و سربلندی نظام اسلامی بوده اند.

وی گفت: رفاه اجتماعی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و می طلبد که برای تامین معیشت مردم قدم های بیشتری برداریم و در این راه از کسانی که برای ایجاد حتی یک شغل در جامعه سرمایه گذاری کنند استقبال می کنیم.