آرشیو یکشنبه ۲ دی ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۸۱
اخبار ورزشی
۱۳

آغاز هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول دیدارهای دیدنی پایتخت نشینان و آذری زبان ها

هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ایران از عصر امروز با برگزاری هشت دیدار در شهرهای مختلف کشورمان آغاز می شود.

در حساس ترین دیدار امروز تیم های تهرانی سرخپوشان و داماش به مصاف یکدیگر می روند. داماش این فصل از تیم های موفق لیگ یک بوده و هفته گذشته نیز با برتری مقابل شهرداری بندرعباس صدر جدول گروه نخست را با 14 امتیاز از آن خود کرد. از سوی دیگر سرخپوشان با مربیگری حمید علیدوستی فعلاموفق نشان نداده است آنان هفته گذشته برابر تیم نیروی زمینی به تساوی رسیدند که این نتیجه فاصله تیم سرخپوشان را با تیم های مدعی بیشتر کرد.

در سایر دیدارهای تیم شهرداری بندرعباس که با 11 امتیاز پشت سر داماش در رده دوم قرار گرفته پس از کسب یک تساوی و یک شکست در دو هفته اخیر بدنبال آن است تا با پیروزی مقابل پیام خراسان در خانه اش موقعیت خود را در صدر جدول بهبود بخشد. این در شرایطی است که تیم پیام با حضور علی حنطه مربی جدید خود در هفته گذشته برابر شموشک به پیروز رسیده و نمی خواهد حریف از پیش باخته ای مقابل شهرداری بندرعباس باشد. دیدار دو تیم آذری زبان تراکتورسازی و کاوه زنجان هم در نوع خود جذاب و حساس خواهد بود تیم های تراکتورسازی و پیام به ترتیب با 11 و 10 امتیاز مکانهای سوم و چهارم گروه اول را به خود اختصاص داده اند.

ازگروه اول هم دو دیدار برگزار می شود. تیم صدرنشین و شگفتی ساز مس رفسنجان از تیم قعرنشین کوثر تهران پذیرایی می کند و هما در دیداری نخست و نفس گیر در تهران رودرروی نساجی قرار می گیرد. دراین گروه مس و فولاد خوزستان هر دو با 13 امتیاز رده های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند. اتکا با 12 امتیا در رده سوم قرار گرفته و سه تیم 11 امتیازی هما، شهرداری تبریز و نساجی مازندران در رده های چهارم تا ششم ایستاده اند. برنامه کامل بازیهای امروز به شرح ذیل است.

¤ تراکتورسازی تبریز - کاوه زنجان (ورزشگاه تختی تبریز)

¤ نیروی زمینی تهران - مقاومت بسیج فارس (ورزشگاه اختصاصی جی تهران)

¤ سرخ پوشان تهران - داماش ایرانیان (ورزشگاه راه آهن تهران)

¤ شهرداری بندرعباس - پیام خراسان (ورزشگاه تختی بندرعباس)

¤ شموشک نوشهر - گل گهر سیرجان (ورزشگاه شهدای نوشهر)

¤ هما تهران - نساجی مازندران (ورزشگاه اختصاصی هما تهران)

¤ مس سرچشمه رفسنجان - کوثر تهران (ورزشگاه شهدا نوش آباد رفسنجان)

- دیدارهای فوق ساعت 14 برگزار می شود.