آرشیو یکشنبه ۲ دی ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۸۱
حوادث
۱۵

اقدام بموقع پلیس شیراز در پاکسازی اخلاقی یک منطقه آلوده

اقدام انقلابی فرمانده انتظامی استان فارس در پاکسازی یک منطقه آلوده در شیراز خوشحالی مردم این شهر را در پی داشت.

در پی تماسهای مکرر شهروندان شیرازی با دفتر سرپرستی کیهان در شیراز مبنی بر اینکه شبهای تعطیل هر هفته عده ای دختر و پسر هنجارشکن با وضعیت ظاهری بسیار زننده با استفاده از خودروهای مدل بالادر چهارراه چنچنه این شهر مقابل رستوران و کافی شاپ «صوفی» تجمع کرده و به برقراری ارتباط نامشروع و اقدامات خلاف شرع می پردازند، موضوع، پنج شنبه شب از طریق خبرنگار کیهان به سرتیپ علی مویدی فرمانده انتظامی استان فارس منعکس شد و وی همان لحظه دستور اقدام قاطع برای برخورد با منکرات در آن منطقه را صادر کرد. دقایقی پس از تماس خبرنگار کیهان با سرتیپ مویدی گشت های انتظامی و کلانتری مربوطه در محل حاضر شدند و به برخورد با هنجارشکنان پرداختند. در این رابطه ماموران انتظامی ضمن تذکر به کسانی که در آن منطقه تجمع کرده بودند با برخی از عواملی که به تذکرات پلیس بی توجه بودند برخورد قانونی کردند.

این اقدام انقلابی فرمانده انتظامی فارس خوشحالی مردم متدین و اهالی آن منطقه را به دنبال داشت. ساکنان این محل در گفت وگو با خبرنگار کیهان اظهار داشتند: چند ماهی است این کافی شاپ در این منطقه راه اندازی شده و به محلی برای قرارگذاشتن دختران و پسران هنجارشکن تبدیل شده و شبهای تعطیل به خاطر اینکه جوانان با خودروهای مدل بالادر این منطقه حضور پیدا کرده و با بلندکردن صدای ضبط خود اقدامات خلاف اخلاق و عفت انجام می دهند ترافیک بسیار سنگینی در این منطقه ایجاد می شد که آسایش و امنیت اخلاقی و روانی را از مردم گرفته بود. این عده از شهروندان ضمن تشکر از فرمانده انتظامی فارس برای این اقدام خواستار تداوم برخورد با هنجارشکنان شدند.

فرمانده انتظامی فارس نیز گفت: برخورد با ناهنجاریهای اخلاقی و اجتماعی از جمله وظایف پلیس است و در طرح ارتقای امنیت اجتماعی با کسانی که نخواهند قانون را رعایت کنند و هنجارهای جامعه اسلامی را بپذیرند برخورد خواهد شد.