آرشیو سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۶، شماره ۱۵۹۱
حوادث
۱۹

آدم ربایان مسلح در محاصره پلیس قرار گرفتند

گروه حوادث: سه مرد مسلح که یک جوان 25 ساله را ربوده بودند دقایقی بعد از آدم ربایی به تله افتادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی، ساعت 16 روز یکشنبه فردی که شاهد یک آدم ربایی بود با پلیس 110 کرج تماس گرفت و گفت: لحظاتی قبل سه مرد مسلح که سوار یک پژو 206 بودند در بلوار رستاخیز رجایی شهر راه را به پسری جوان بستند و او را با زور سوار خودروی خود کردند و به سرعت فراری شدند.

پس از این تماس بلافاصله ماموران عملیات خود را برای دستگیری سرنشینان پژو 206 آغاز کردند و با اجرای طرح مهار تمام خیابان های منتهی به بلوار رستاخیز را تحت مراقبت قرار دادند و دقایقی بعد خودروی مردان مسلح را مشاهده کردند.

به این ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و ماموران توانستند خودروی پژو را متوقف کنند. در این هنگام ضمن آزادی جوان 25 ساله یی که ربوده شده بود دو آدم ربا به نام های حامد 27 ساله و محمود 29 ساله نیز بازداشت شدند، اما راننده پژو با استفاده از فرصت سوار بر خودروی خود بار دیگر متواری شد.

در پی فرار مجدد راننده 28 ساله پژو به نام سجاد بار دیگر ماموران به تعقیب وی پرداختند. جوان فراری که سعی داشت مدارک موجود علیه خودش را از بین ببرد در طول مسیر اسلحه خود را به بیرون پرتاب کرد، اما سرانجام وی نیز بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد. سه متهم در بازجویی ها به آدم ربایی مسلحانه اعتراف کردند و مشخص شد حامد - یکی از متهمان - تا چند روز قبل به اتهام آدم ربایی، حمل مواد مخدر و خریداری اموال مسروقه در زندان به سر می برده و به تازگی آزاد شده است. سرهنگ مهدی احمدی، مسوول مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی، با اعلام این خبر گفت: هنوز انگیزه متهمان از این آدم ربایی مسلحانه مشخص نیست.