آرشیو دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۱۶۰۱
صفحه آخر
۲۰

دریچه

- نمایشگاه خوشنویسی «شجریان» به تعویق افتاد

نمایشگاه آثار خوشنویسی اهدایی به «محمدرضا شجریان» سال آینده برگزار می شود. به گزارش فارس نمایشگاه خوشنویسی اهدایی به «محمدرضا شجریان»که شامل 80 تابلوی خط- نقاشی «علی کدخدایی» و 20 تابلوی منبت کاری برادران «صحراگرد» است با تغییر زمان یا اسفندماه سال جاری یا سال آینده برگزار می شود.

- انیمیشن «داستان اسباب بازی» بازسازی می شود

دو کمپانی انیمیشن سازی «والت دیزنی» و «پیکسار» نسخه های اول، دوم و سوم «داستان اسباب بازی» را در قالب «تری دی» بازسازی و برای اکران در تابستان 2010 آماده می کنند.

- «سام مندز» کمدی «باید همانجا باشد» را می سازد

«سام مندز» کارگردان اسکاری هالیوود ساخت کمدی «باید همانجا باشد» را برعهده گرفت. داستان این پروژه کمدی: درباره یک زوج جوان است که یک سفر طولانی را به مناطق مختلف امریکا برای یافتن مسکن و منزل مناسب آغاز کرده اند.

-خرمشاهی: موفقیت جشنواره فارابی در گرو جلب نظر فرهیختگان است

«جشنواره فارابی هم در شکوفاندن استعدادها و هم در سپاسگزاری از خدمات بسیاری از اهل علم و هنر نقش موثری خواهد داشت.» بهاءالدین خرمشاهی با یادآوری این نکته که ما نهادهای تشویق کننده در جامعه کم داریم، تصریح کرد: «ما تاکنون فقط یک کتاب سال را داشتیم که به نظر می رسد به هیچ وجه کافی نیست.»

- جشنواره فیلم «ساندنس» پایان یافت

جشنواره بین المللی فیلم «ساندنس» شنبه شب با اعطای جایزه ویژه هیات داوران به «رودخانه یخی» تمام شد. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره بین المللی فیلم «ساندنس» با تقدیر از نسل جدید ستارگان سینما برگزار شد.

- خریداری بیش از70 فیلم روز دنیا برای نوروز87

مدیرکل تامین برنامه خارجی سیما گفت: بیش از 70 فیلم سینمایی روز دنیا برای پخش از شبکه های مختلف سیما در ایام نوروز87 خریداری شده است.